Inlägg från: lillamuan |Visa alla inlägg
  • lillamuan

FebruariMammor, del 4

elin somnari sin egen säng.. i sitt eget rum.. på kvällen gosar vi i soffan och hon får flaskan då brukar hon somna i min famn och jag bär upp henne men under dagarna är det bara hej o goodbaj! hon får en klapp på huvudet en napp i munnen och en i handen sen hej då.. hon finner sig i det? ingen aning om hur vi har gjort mer än att hon är väl foglig min elin?
    fast nu har hon lärt sig och ställa sig upp i sängen men hon kommer inte ner igen så nu är det ett jäkla springande  i trappan för o ränna upp o lägga henne i ner!!!

igår fick elin microlax för och sköta magen.. efter ca 2 min började hela ungen skaka och krampa och skrika och ut kom en MEGAKORV!!! så både jag och sambon gick runder helnöjda med att elin hade bajsat och berättade det för allt och alla.. hahaha fy fan va man är tråkig som småbarnsförälder..

Imas: nej men fyyyy! lider med dig.. försök få kontakt med en privat öronläkare till henne!

• lillamuan

här hemma är det tyst när elin ska sova ja asså tyst i hennes rum.. ingen musik, inga nallar i sängen för då somnar hon ALDRIG!!!
    imas: hur går det?

• lillamuan

hahaha jag brukar lägga ner 5 nappar osså hör jag när hon kastar den ena nappen efter den andra så när 5e nappen är i golvet så får man gå upp hahaha

imas: va skööönt

• lillamuan

hahahahaha jag kom på att ni måste fan tycka jag är en lat hemsk mamma hahaha

• lillamuan

detta med musik vid läggdax fick mig att minnas en sak.. när jag var liten lyssnade jag alltid på en viss LP-skiva ASG ja jag vet jag är gammal hahha men iallfall och på den ena sidan var teddybjörnen fredriksson den sista låten och på andra sidan min tand är lös.. jag visste att när en av dem låtarna kom menades detta med att det sedan skulle bli tyst i mitt rum och jag skulle sova, (jag kan inte varit så värst gammal eftersom jag inte kunde vända skiva själv) men iallfall än idag när jag hör nån av dem 2 låtarna så får jag ont i magen och tror att nu måste jag sova!!!! HAHAHAHA

• lillamuan
    Imas skrev 2009-01-19 21:32:34 följande:
    Jag hade freestyle med hörlurar, blev alltid så sur när jag somnade med kassetbanden och inte mindes vart jag somnade, så jag hade nog samma kassetband i flera år haha.
    haha jag gör alltid de med tven.. som jag stör mig. vi har tv i sovrummet osså kollar man på en film så blir det reklam osså tänker jag att jag ska baaaarra blunda under reklamen osså somnar jag ifrån flmen det slår aldrig fel!!!!! osså får jag ringa runder dan efter till kompisar för o höra hur filmen sluta ASG
  • lillamuan

min sambo är såååå dryg när han ska berätta något haha de tar han år o dar innanhan väl kommit fram till vad han ska säga..
    ex om han varit i affären och träffat en gammal kompis såå måste han berätta först HELA kompisens historia vad föräldrana heter hans syskon vilken bil dem hade mm för att sedan avsluta 3 timmar senare med: ja han träffade jag i affären haha och han har jag valt att dela mitt liv med

• lillamuan
    Skruttis1979 skrev 2009-01-19 21:47:29 följande:
    känner igen det där!!Sambon är likadan, uuuurkass på att komma till poängen liksom:"ja, när jag skulle parkera hemma idag så hände nåt kul... ja, jag körde från jobbet då och då var väl klockan 5 kanske... eller halv 5, eller halv 6... tror jag, eller ja, skit samma. Jag tror det var 5. Sen skulle jag bara lämna av återvinningsgrejorna då, och oh fy, där skulle du sett hur det såg ut... jaja, men i alla fall. så kom jag hem då och..."Ja, du hör ju ;)
    ASG!!!! ja osså brukar min sambo säga: meeen varför avbryter du mig alltid?JAAAAAAAAAA undra varför??? SNNNAARRRRK hahahahaha
  • lillamuan

hahaha då måste de vara något med de manliga släktet... känner mig sååå elak när han säger meeeh avbryt mig inte, men jag har INTE tålamodet för hans historier somnar tom elin av hahaha
    eller när han har högläsning vid frukostbordet ang fotboll och annat.. vilka klubbar som köpt vilken spelare mm... så säger han: du vet han olle persson? ja ba: hm vem? nån vi känner? han ba: neee men asså du vet han som spelar i HIF? HAHAHAHAHA jag har ALDRIG tittat på fotboll men ändå VARJE morron så får jag det senaste uppdatet ang alla klubbarna samtidigt so jag försöker läsa in del UTAN att få utbrott och be han hålla käften hahahahaha

• lillamuan
    Imas skrev 2009-01-19 22:04:16 följande:
    Här hemma är det när gubben kommer från jobbet, Han ska berätta vad han programerat ihop vilka engelska företag som bestämt sig för att köpa mjukvaror till olika program, hur han byggt upp en ddator som ska kunna lösa evt ilandsproblem osv, jag vet ju knappt hur man läser mail.
    den har jag också!!!
Svar på tråden FebruariMammor, del 4