• Niki

FebruariMammor, del 4

Hej tjejer!
    Ja Nikki är också på G att börja gå, hon ställer sig upp och håller i skaer eller håller i gåstolen och putter på den. När hon släpper en handen så ser det ut som att hon tänker "aha vad är meningen att jag ska göra nu, släppa?" haha jätteroligt att se.
    Jag hoppas bara hon vara frisk nu så hon inte blir smittad av mig, är förkyld(varit det hela veckan) + hade feber idag.....
    inte kul...

• Niki

och ena handen....förlåt är forfarande lite borta :)

• Niki

Hej! Nu har Nikki blivit sjuk, smittad utav mig antagligen, hon har hög feber och lite rinnande näsa, hoppas det går över snart att det är 3-dagars febern .....man känner sig ju hjälplös när man inte kan göra så mycket, lite alvedon, mycket vatten, inte mycket kläder......usch det är så hemskt! Hon brann verkligen i natt....var så het....men då hjälpte alvedon....

• Niki

Hej! Nikki verkar må bättre, inne på tredje dagen nu med febern, men det rör sig kring 37,8-38,0 men hon äter det mesta och har lekt 2 timmar idag. Nu hostar hon lite mera så det är nog inget annat än förkylning iom att både jag och min man var dunderförkylda båda två med hosta och feber. Vi får se hur det blir imorgon....förhoppningsvis ännu bättre!!!:)

• Niki

Grattis Nellie! Tack allihopa som grattade Nikolina. Det blir fest nu på lördag och söndag, inte varje dag man fyller ett :)
    kram på er!!!

• Niki

Vill passa på att gratta Adrian och Felix som fyller 1 imorgon, i helgen firar vi Nikolina så vi kommer inte ha mycket tid över till att "titta in" här, full rulle hela helgen!!

• Niki

Hej allihopa!
    Jag önskar också alla blivande 1-åringar grattis på födelsedagen.
    Är lite dålig på att gå in på sidan, har inte så mycket tid över nu när jag jobbar,så för att ingen skall känna sig bortglömd önskar jag er grattis i förskott!

• Niki

Vilken tur att ni klarade er Imas!!!Ta hand om er nu!!!
    kramar Erika&Nikki

Svar på tråden FebruariMammor, del 4