• Elli80

FebruariMammor, del 4

Hej på er tjejer och blivande ettåringar!

Har haft datastrul ett tag men nu är allt igång igen. Grattis Nellie och Nikolina som blivit ettåringar! Hoppas ni haft riktigt bra födelsedagar.

Vad har ni köpt för presenter och tips på bra saker att önska sig? Jag står helt frågande när alla frågar vad de ska köpa. Han är ju nöjd med så lite... Svårt!

Här är vi superförkylda. Tyckte jag kände ngt vasst i Gabriels mun nyss, men man får ju inte kika så jag lär väl inte få veta om han har någon tand på g förrän den syns när han äter och skrattar... Han har ju bara två tänder i nederkäken än så det vore väl på tiden att någon mer tittade fram... haha... Trots denna brist på tänder så äter han utan problem nästan all mat. En glupsk liten grabb.

Må gott!

Kramar från oss

• Elli80

Grattis Hannah! Stora tjejen!

Här är vi fortfarande rejält snuviga... Jobbigt och tråkigt... Men imorgon är det en vecka så det är väl snart på upphällningen den här snuvan får jag hoppas.

Att köpa en liten ryggsäck är ju en kalasbra idé! Fler tips?

Många kramar
    Eleanor

• Elli80

Grattis Adrian och Felix! Krya på er nu alla sjuklingar, inklusive min egen son...

Kramar

• Elli80

Grattis till Cornelia, William, Theo, Milton, Patrik och min stora pojk Gabriel! Vi hade kalas igår och det blev jättelyckat!

• Elli80

Imas: Herregud vilken dag ni haft! Tur att ni inte skadade er mer. Ta hand om er ordentligt nu! Blev Tommi också sjukskriven? Massor av kramar

Gabriel tackar för gratulationerna, by the way!

• Elli80

Usch, magsjukan... inte alls trevligt. Har du provat att råriva äpple? Det har en stoppande effekt och är samtidigt läskande när man mår dåligt... Kram på er!

• Elli80

Grattis Elma, Elin och Amanda! Sicket tjejgäng!!!

• Elli80

Hej! Har inte varit inloggad på länge och passar däför på att gratta alla som fyllt ett år med ett gemensamt GRATTIS!

Å, så tråkigt Imas! Många kramar till er!

En glad nyhet: Gabriel tog sina första steg igår. Fem stycken drog han till med och blev överlycklig! Vilken kille!!!

Svar på tråden FebruariMammor, del 4