Inlägg från: lillamuan |Visa alla inlägg
  • lillamuan

FebruariMammor, del 4

Tullemi skrev 2009-01-11 20:09:34 följande:
    lillamuan. Vilken vecka är du i nu?
    redan v 19 jag får panik!!!! igår bröt jag ihop helt när vi skulle titta på vagn.. tänk min pluuttta är bara liiiten ju.. osså ska bli storasyster och tiden går så fort
  • lillamuan
    Tullemi skrev 2009-01-11 20:18:05 följande:
    Ojoj, redan . Jösses, vad tiden går. Jag håller så smått på att börja planera Mileas 1-års dag - ETT år redan?
    den har jag också ångest för hahaha shiiit man börjar bli gammal ASG
  • lillamuan
    Tullemi skrev 2009-01-11 20:24:57 följande:
    Vadå börjar bli? Jag ÄR gammal, haha .
    jag är påväg in i värsta 30årskrisen!
    den största ångesten var nog att lillan ville sova i egen säng och tillslut eget rum dååå kändes det i mammahjärtat så nu varje kväll jag lägger mig och går in och stryker hennes hår o tittar på henne så ser hon sååå stor ut men jag vill att hon alltid ska ligga sked med mamma ju haha
  • lillamuan

busfröna!!! HIPP HIPP HURRA PÅ DEN GAMLES FÖDELSEDAG hahaha pööss påre!

hur ska ni fira era smås kalas? stort eller? ska ni låta dem små smaka tårta?

vi ska ha stort! ska hyra lokal och kommer bjuda ca 30 vuxna så de blir en massa med deras barn o så.. och JAPPS lillan ska få äta tårta SJÄLV när vi filar! usch vilken heeemsk mamma jag är

• lillamuan

hon ska äta tårtan när vi FIRAR vi ska alltså inte FILA henne haha

• lillamuan

imas: elin är öronbarn.. men hon blir inte slö av pencillin.. tror inte din skrutta blir det iheller utan av själv infektionen plus att hon ätit dåligt! som jag skrev innan I MED ISGLASS!!! hejjar massor på dig och tänker så på er! många kramar sofie och elin

• lillamuan
    bjuder på en bild på en glad skitig unge!

knastunge

skruttis: det är faktiskt synd om mamma ibland osså! många kramar
  • lillamuan

imas förstår att mammahjärtat gör ont.. vilken lite diva ni fått hehe.. hoppas de vänder snart. elin har också ett jävla humör! kniper och slåss när hon inte får som hon vill.. blir så förbannad på en så hon krampar med hela kroppen av ilska.. haha har fått mitt humör så de tjongar om de

detta med byta blöja är en ständig kamp! elin vill alltid vara nakenfis och när man tar på henne en blöja kommer genast dem stora krokdiltårarna. mest synd om henne då

• lillamuan

elin är likadan! värsta fistingen nästan ASG! vi kör inte med sippa! här hemma är de fifi som gäller!!!
    när sabon skulle byta första gången på elin så ropade han på mig oc sa: assåååå duuuu? ska jag tvätta.... hmmm... fittan på henne??? asg har sååå kul åt de än!! haha..

• lillamuan

murven??? hahaha ser framför mig en hårig sak ASG!

jo de va rätt skoj när han vräker av sig ordet fitta ang vår 5 dagars gamla fiffi hahaha.. men han visste inte vad han skulle kalla den haha

Svar på tråden FebruariMammor, del 4