Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

FebruariMammor, del 4

Vi har inga nyårsplaner alls. Vi blev bjudna på en "fest" men det var i Kungsbacka och Milea har så svårt att somna hos andra så vi hade väl fått åka hem vid 20-tiden.

• Tullemi

Ja, GOD JUL alla goa februarimammor. Hoppas ni alla får en riktigt trevlig julhelg .

• Tullemi

Nu är vi redan hemma från julfirandet hos min bror med familj. Vi hade mycket trevligt men Milea började bli trött då vi valde attt åka hem. Nu kollar hon in sina klappr medans jag puffar iordning sängen och gör ersättning. Vi är pinsamt nog nästan lika slöa som Milea, efter all mat, haha. Hoppas ni andra haft det trevligt.

• Tullemi

Usch, jag tycker allt känns mysko sen vi kom hem från semestern. Julkänslan kom av sig, jag har inte lust med mycket, känner mig trött och grinig. Milea är dålig (var som sämst härom kvällen) med lös mage och 4 spyor. Jag kände av det lite, men Sandor mår bra. Vi hade en mycket trevlig helg iofs den 20 dec innan jul - jag får leva på den ett tag . Nä, vi ska nog repa oss till slut.

• Tullemi

Oj, jag ska nog inte klaga då. Låter som alla har mer eller mindre jobbigt just nu. Milea är magsjuk och spyr (inte jätteofta, men myyycket) och bajsblöjorna luktar som något från undre världen. Jag klarar inte av att byta dom, är superkänslig. Skruttis här i tråden känner till ämnet . Jag spyr nästan av blöjorna. Oj, vad trevligt det blev här då, sorry, haha.
    Hoppas alla snart mår kanon igen!!

• Tullemi

Jag som ville firat nyår med god mat och trevliga S, C och E. Nu är dom inte inte heller på topp ju . Vad besviken jag är *snyft*. Vi har köpt lite mat ifall jag får matlagningslust och 4 thailändska öl om vi blir törstiga....hm....

• Tullemi

Tjolahopp alla! Nu mår lilla Milea mycket bättre . Jag kan inte fatta att hon fyller 1 år om 46 dagar. Fy sjuttsingen vad fort det har gått.
    Jag blir helt tokig på detta gråa väder. Allt ser så trist och smutsigt ut att jag blir deppig. Vill nästan tillbaka till Thai-stranden igen......

• Tullemi
    Skruttis1979 skrev 2009-01-02 17:42:37 följande:
    Förstår att du längtar bort från det gråa... fast idag har det ändå varit en hyffsat fin dag ändå...Fast nu går vi också mot ljusare tider - snart fyller våra små ett år och sen vips så är det vår!!! ;)tia går tia går...
    Åh, din öschötte, hahaha .
    Du vet Skruttis, det betyder att vi mammor oxå är 1 helt år äldre . Fast du kommer aaaalltid att vara yngre än mig ändå *söck*
  • Tullemi
    Skruttis1979 skrev 2009-01-02 18:06:10 följande:
    japp, ööööschöötttte - det är jag det!! :)mmm, tanken har slagit mig - fast jag har faktiskt inte så stor ångest för att fylla nu... som tur är!!  Tänk om du behövt umgås med en hysteeeerisk tant!! ;)
    Ja, haha, som du är tvungen att göra...ojoj, det hade varit jobbigt...
  • Tullemi

Jag ska söka plats för Milea i februari. Vi vill ha in henne i augusti och jag ska börja jobba då (blä och urk). Vi kan tidigast ställa oss i kö 6 månader innan vi vill ha in henne.

Svar på tråden FebruariMammor, del 4