FebruariMammor, del 4
GRATTIS Imas!!! Vad roligt!! När är det dax för bebisen att titta ut då?? November??
GRATTIS Imas!!! Vad roligt!! När är det dax för bebisen att titta ut då?? November??
Ja, det är klart vi håller tummarna att det ska gå vägen!!!
Vad trist att det läggs ner, det känns ju spontant som att de som bara "ställt sig" på vägen, borde vara orsaken till krocken. Får man motorstopp så kör man väl in till kanten ordentligt??
Hoppas försäkringsbolagen håller på er. Oj, en stor Hummer... alltså, man förstår ju mer och mer vilken himla tur ni haft!!
Kanske dax att flytta spriten vi har i vår skänk. Det är bara en glasdörr in till flaskorna och Elma står alltid och sjunger framför den och klappar på vår jeltzin-bag in box... hm.
Elma har stooora tuggproblem - sätter allt i halsen och klöks jättelätt. Får vända på henne ofta för att få loss det som hon sätter i halsen. Ändå ger vi inte så stora bitar som man "borde" kunna ge en ettåring. :/ Hon har inte fattar grejen än iaf. Lite trist. Fast hon har "bara" 7 tänder so far...
Bits gör hon däremot massor. Speciellt då hon inte får all uppmärksamhet och hon märker att gnället inte tar på oss. Då kommer hon fram och bits eller tjuvnyps, jädra unge!! :)
haha, ja!!
Elma klamrar tag runt näsan som ett handtag! Sen tycker hon det är kul om man tar tag i hennes näsa och skojar; "och nu tog jag din näsa" ja, eller nåt sånt...
Skrattar så hon kiknar!
Imas: Underbar!! Ser jätteglad och nöjd ut!!
smaaart att inte ha kläder på överkroppen - så långt har jag inte tänkt.
(hädanefter ska Elma äta utan kläder) ;)
jo, bilden är med!! Gånger tre nu!!
www.familjeliv.se/hem/skruttis1979/gallery/phpg1bubs.jpg
Då bjuder jag på en också! :)
www.familjeliv.se/hem/skruttis1979/gallery/phpsthrwm.jpg
kolla in denna, bara älskar den!
www.familjeliv.se/hem/skruttis1979/gallery/phpejtxxg.jpg
ett fint kort på Elmas kompis ;)
Imas: Nej, vad tråkigt! vi väntar med spänning tills nästa gång du berättar att syskon är på väg! Då hejjar vi på igen!
meh, jag är häääär! :)
Vår helg har varit fin och bestått av långpromenader, Allumbesök, God mat och trevligt sällskap. Idag har jag jobbat lite extra och tjänat en liten hacka! :)
Ni andra?
Men JAAA, just det!!
Idag tog Elma sina första steg helt själv! 4 steg mellan vardagsrumsbordet och tv:n!!! *Stolt mamma*
Sandys tråd känns mer "våran". LadyJo´s tråd för alla barn som är födda 2008. Då tappar vi ju enbart oss februarimammor. :)
Fast man kan ju vara delaktig i båda om man vill, men jag vill inte tappa "våran" tråd, februarimammor.
LadyJo: Klart att pappor ska känna sig välkomna...
Jag kanske får tänka om lite, vore kanske bra att öppna tråden lite??? *nytänkare??*