• Elli80

FebruariMammor, del 4

Hej! Det gick snabbt... Kul!

• Elli80

Gabriel har ställt sig upp, vilken kille... Han tog ett par steg oxå men det var högst ofrivilligt då lådan han ställde sig mot for iväg...

• Elli80

Mmm, det är skoj som tusan!

VAr på bvc häromdagen. Han vägde 10,44kg o var 72,5 cm lång. En kort tjockis... som sin mor...haha...

• Elli80

Hej på er alla!

Hoppas ni haft en trevlig julhelg. Vi har haft det bra, men det märks väl på Gabriel att han inte uppskatttar allf farande fram och tillbaka och att det är stimmigt och stojigt. Det tog honom 2-3 dagar att bli sig själv igen...

Han har börjat klättra upp i vår trapp... den lille rackar´n... Vi har grind uppe men nere finns likosm inget att fästa grinden i på ena sidan. Måste komma på något smart...

Kram på er!

• Elli80

Hej!
    God fortsättning på er alla! Snart har vi ettåringar!!!
    Är det någon mer som hsr en gnällig goding därhemma? Gabriel gnäller ofta tycker jag och vi är inte vna det för han har i princip aldrig hållt på så här... Antar att det bara är att härda ut tills det går över... Men jösses, ibland blir man ju knasig...

Må gott alla!

• Elli80

Hej på er!

Mitt lilla plommon har blivit snorig. Sån där genomskinlig smetig snuva, ni vet. Han vaknade nyss och var täppt. Och då undrar man, var är hans nässpray??? Hittade den nu, men nu har han ju lyckats somna om utan den...

Hur mår din sjukling Imas?

Hoppas ni andra har det bra!

Kram

• Elli80

Haha, vilken underhållande läsning om ord. Sambon säger att han ska byta bajselibajsblöjan... haha...

• Elli80

Stackars Eliina, nu får det ju snart räcka med elände för er del! Vår bvc-tant sa att from årskiftet är även den sprutan man fick betala för tidigare en av de som ingår gratis och den erbjuds till alla eftersom de tycker att den är bra och ta...
    Gabriel har fått de två första som vi betalat för men nu den tredje sista kommer alltså bli gratis. Hoppas Eliina kryar på sig snabbt nu!
    Kram

• Elli80

Lillamuan: Det låter ju jättejobbigt det där. Hoppas han skärper sig för så där orkar du ju inte ha det i längden.

Hur har ni andra det då? Här är det bra. Jag har dock fått halsbränna typ som sitter uppe vid bröstet/hjärtat. Skitobehagligt, var till läkare o tog ekg för jag trodde det var hjärtat först. Men ekg:t var bra som tur var. Antar att det beror på att jag känner mig stressad och oroar mig för vad det kan vara hela tiden. Måste skärpa mig!

Kram

• Elli80

Lillamuan: Vilken bra artikel! Modigt att ställa upp!

Jag läser i tråden om att lära sig gå och tänder och allt vad det är. Spännande!

Här finns fortfarande bara två tänder och gå kan gossen göra längs möbler och med sin gåvagn. Livet leker! Snart är han ett år, hallå, ett år!!! Känner inte ni att det är helt märkligt och otroligt. Vilken resa!

Må gott alla!

Svar på tråden FebruariMammor, del 4