FebruariMammor, del 4
hej tjejer nu har jag också hittat hit kram
hej tjejer nu har jag också hittat hit kram
Jag hoppar in idag för att önska er alla en riktigt GOD JUL jag hoppas ni får det trevligt kramar
GOTT NYTT ÅR på er allihopa. Jag hoppas att ni alla får ett bra slut och en bra start på det nya året. Kram från oss
God fortsättning på er tjejer nyårsafton gick bra här.Men igår låg jag i maginflensa hela dagen men barnen och maken har klarat sig än så länge peppar peppar.Jag hoppas att det håller sig så. Kram från oss
Grattis busfröna och skruttis i efteskott. Vi ska ha kalas för patrik med bara några få bjudna och självklart ska han få tårta. Han ska få äta själv precis som storasyster fick när hon fylde ett. Men i år fyler tjejen 5 år redan gud vad stora barn jag börjar få. men jag käner mig inte så gamal än blir bara 24 år i mars. Så det är inte så farligt. Kramar på er
Hej på er tjejer hur är det med alla. Här är det sådär vi fick åka till sjkhuset igår med patrik. För han hostade och hadde svårt att andas det visade sig vara krupp. Idag är det lite bättre men han mår fortfarande inte bra:Han är jätteledsen och gråtter men jag hoppas att han snart blir bättre igen. Idag blir han 11 mån med så om en månad fyller min lilla bebis ett usch vad tiden springer iväg. Kram på er
Skruttis1979 skrev 2009-01-16 19:36:41 följande:
Hej på er tjejer hur är det med er. Här hemma är allt bara bra jag väntar oxå på dem första stegen från patrik. Jag hoppas det kommer snart han är ju jätteduktig på att gå med stöd men han vågar inte riktigt släppa taget än. Ha det gott kramar
Vill bara scika en stor grattiskram Till isemas lilla nellie på 1 års dan
Grattis Nikolina