• Niki

FebruariMammor, del 4

Hej!
    ok vi kör på denna då!!!
    Hihi.....

• Niki

Behöver inte vidarebefodra ngt, vi är här allihopa ändå....:) Jag visste inte hur jag skulle skriva...så att alla får reda på det menade jag, men nu är vi här!!!

• Niki

Vi har klätt julgranen.....ha,ha....vad intressant den var.
    Nikki tittar, på den rör försiktigt....kommer nära, nära med gåvagnen och pratar med den :).....Jag tror hon tycker om den!:)

• Niki

Nikki är ganska mammig av sig också. Först blir hon jätteglad när pappa kommer hem från jobbet och hon är gärna med honom fast då får han lyssna på mamma, mamma, mamma hela tiden. Usch, jagskaockså börja jobba snart, om 2 veckor....

• Niki

Ha, ha det där känner jag igen med att man måste sitta upp när man ska gå och lägga sig, Nikki håller också på så! Hon blir såååå arg när hon inte får som hon vill.Helst skall hon också klättra över oss....hon har nämligen börjat ta tag i saker och resa sig upp. Oftast brukar vi trötta ut henne lite så hon somnar snabbare och inte orkar "dra sig" uppåt!!!

GOTT NYTT ÅR TILL ALLIHOPA!!!!!
    KRAM FRÅN ERIKA OCH NIKOLINA

• Niki
    Svar på #59
    imsa skrev 2009-01-01 21:12:29 följande:
    hittade äntligen hit...efter ett par veckor och lite letande...är det någon mer än jag som ska börja jobba nu i januari? jag har sådan ångest...usch...har ni fått dagisplats?
    Hej!
    Det var min första dag på jobbet idag....men vad gäller dagisplats så kommer Nikki att få vänta länge på den. Det är stor brist på platser i vårt område så fastän jag anmälde henne när hon fyllde 8 mån kommer hon antagligen att få plats i augusti...känns lagom kul. Det enda positiva är att hon då kommer att vara lite äldre.
  • Niki
    Svar på #69
    Imas skrev 2009-01-02 20:32:20 följande:
    Jag vill ha in Eliina på dagis i augusti. är det dags att söka nu då?
    Hej!
    Jag vet att man tidigast kan söka när barnet är 8 månader, men när du ska söka beror lite på hur situationen ser ut i ditt område, men oftast söker man 4 månader innan man vill ha platsen.
  • Niki
    Svar på #79
    imsa skrev 2009-01-03 01:53:52 följande:
    hur var det att gå tillbaka till jobbet? vad jobbar du med?vi har dagisplats i mars och jag börjar jobba om 10 dagar som en arbetskamrat så snällt påminde mig om idag...blääähär får vi sätta upp barnen i dagiskö tidigast 9 månader innan men vi "glömde" om gjorde det 6-7 månader innan.
    Hej!
    Jodå det var helt ok, jobbar som förskollärare...lite mjukstart då det inte var mycket barn och så är vi lediga den 6:e vilket känns skönt. Otroligt vad snabbt tiden hemma har gått, och om en månad blir Nikki ett år....
  • Niki

Men så söt hon e......jisses vad jag skrattade....

Svar på tråden FebruariMammor, del 4