Inlägg från: lillamuan |Visa alla inlägg
  • lillamuan

FebruariMammor, del 4

WHOHO!! jag hittade er!! nu ska jag läsa ikapp

• lillamuan

ska sätta lillan på dagis i agusti.. ska juvara hemma hela tiden nu med den nya bebisen så jag känner ingen större press på att sätta elin på dagis.. tänl på onsdag ska jag på de stora ul!!! får reda på om det är en emma eller erik då!

• lillamuan

haha du mileasmamma.. jag o mina syskon heter sofie,emil,kasper,mathilda och linnea trots dessa olika namnen brukar mamma o pappa gå igenom heeeela syskonskaran när dem ska ropa på en av oss HAHAHAHA

• lillamuan

heeej!
    nu har  vi varit på ul.. fick dåliga bilder eftersom det är en GALENUNGE!!! låg inte still alls. kunde inte se något kön eftersom bebben rörde och hade sig heeeela tiden, har moderkakan i fram väg och fick nytt bf datum whoho en dag tidigare än innan. tänk min lilla flicka ska bli storasyster

• lillamuan
    Imas skrev 2009-01-07 15:07:15 följande:
    Nä vi åker in nu igen till Östra med Eliina hon är helt svullen i ansiktet och röd som en kräfta. Hostar mera och är trött. Hoppas vi får med medicin hem nu så vi som slipper fara ut och in.
    lycka till!!!
  • lillamuan
    busfröna skrev 2009-01-07 16:08:09 följande:
    lillamuan, VA KUUUUUUL! tråkigt bara när du ville se kön att du inte fick men ni ska göra ett t? alltså könsbestämmning?
    ja man har ju ett till ul i v 32 men vi ska nog göra ett 3d tidigare
  • lillamuan

haha jaja hon är en liten clown.. en dag sa ja till min sambo att ohh kan vi inte gå ut och äta thaimat? hela famijen? min sambo tittade heeelt allvarligt på mig och sa: amen seriöst sofie ar du sett hur elin ser ut när hon äter? ASG hahahahaha

• lillamuan
    Imas skrev 2009-01-07 22:11:11 följande:
    Hej nu är vi hemma igen, kom in snabbt och fick träffa dr på en gång som gav Eliina adrenalininhalation x2 och skrev ut en ögonsalva till henne. Så vi kom hem igen efter 2 timmar. Skönt att det gick snabbt och vi slipper förhoppningsvis åka tillbaka nu. Tror nog lilla jäntan är på bättringsväg redan nu, hon ligger i sin resesäng i vardagsrummet och slickar och trycker ut tungan på nätväggen och skrattar. LillaMuan vilken underbar flicka du har som verkar så go och glad vid bordet :)
    va skönt att ni slapp vänta så värst länge!
Svar på tråden FebruariMammor, del 4