FebruariMammor, del 4
hej hur e de med er alla?
här e de bra. ska till läkaren med adrian nu den 15 och kolla hjärtat.
ha de super i snön =)
hej hur e de med er alla?
här e de bra. ska till läkaren med adrian nu den 15 och kolla hjärtat.
ha de super i snön =)
vi ska fira med dom närmaste, eller ja alla som vill får ju komma. men de blir många paket och självklart ska han få äta tårtan själv å kladda hur mkt han vill, som storebror fick göra =)
hej alla.
imorgon ska vi in med adrian, och e så orolig att de ska vara nått fel.. usch.. inte kul med denna väntan.
adrian, och storebror ligger i hög feber och e snoriga och hostiga, speciellt adrian, han hostar så han inte kan sova.. mindre kul. hoppas att de ger med sig snart.
Skruttis1979 skrev 2009-01-16 20:16:53 följande:
ser att ni pratar om lägga sig själv.. adrian har ju alltid somnat vid flaskan förut men slutat med de nu. och jag har ingen aning om hur jag ska få honom att somna själv.. de e fortfarande att han somnar på en sen lyfter man över honom i sin säng. men vill inte hålla på så länge till, de kommer en till liten i sommar och då vill jag gärna att de ska gå att lägga honom själv. med storbror fick jag sitta i hans rum tills han somna, även när adrian kom, men de slutade av sig själv, men han va äldre än va adrian kommer att vara så tror inte att han ser de på samma sätt..
nån som har nått förslag? eller hur har ni gjort?
adrian har ingen snuttis, har aldrig haft.. kanske skulle vara mkt lätte om han hade en. men man kan ju inte tvinga på dom nått.
hehe här efterlämnades lite bröst å rumpa, då de va dåligt på den fronten innan =)
fasiken kan man köpa till f-dagen. va ju inte alls längesen han fick maassor av julklappar =)
vad har ni tänkt köpa?
jo så tänker vi oxå, men vi vill ändå ge nånting iaf.. =)
hej alla.
adrian 1 år imorgon. herregud va tiden gått. grattis alla som fyllt år. ikväll blir de tårtbakning när grabbarna somnat.
godkväll alla nu e kalaset över och jag e heeelt slut =) men trevligt va de och han va så nöjd med paket och tårtkladd.
grattis tjejer!
grattis till 1 åringarna.
grattis alla som fyllt år.
en fråga bara, har inte koll alls på sånt, e dom inne i en utveckligsfas nu tro?
okej. för adrian sover knappt längre. han vaknar och e jätte lessen, har verkligen ingen ro alls att sova.