Inlägg från: Gnagarn |Visa alla inlägg
  • Gnagarn

Fotbolls tråd!!

Tror mitt nick här på forumet säger det mesta..

Allt började nån gång på 70-talet då jag såg min första "håcki"-match på hovet och var såld.

Sen 90-talet är det dock mest fotboll som gäller.

1-0 igår mot Mariehamn och återigen snabbt kantspel som vi inte haft sen 2006. Looking good!

• Gnagarn

-> BammelsPappa

Hur går det för Rosenberg? Förra säsongen var han visst en "supersub" om jag förstått det rätt men det har visst går trögare nu eller?

Apropå supersub.....Nån som har siffror på landslagasmål/ spelad minut? Marcus Allbäck måste ha nån form av rekord där då han nästan alltid gjorde en balja så fort han blev inbytt. Tyvärr kan inte landskamper räknas då man får en hel landskamp även om man bara spelat 10 minuter på slutet.

• Gnagarn

Carlstad United...är inte det Degerfors b-lag? )

Hur funkade den sammanslagningen egentligen? Har de presterat bättre? Sammanslagningar brukar ju sällan fungera i praktiken. 2 st div 2 lag blir automatsikt inte ett superettanlag utan brukar helt enkelt bli motsvarande 1 div 2 lag. Tyvärr.. (.

• Gnagarn
    Svar på #41
    Vem är bitter? Ställde bara en fråga. Vet av egen erfarenhet då jag själv varit aktiv i 2 föreningar som sen gått ihop med två andra att det inte varit så lyckat.
  • Gnagarn

Tredje startelvan spelaren som är skadad i AIK nu nr Målvakten lekte plockepin utanför eget strafffområde.

Hur går det för de andra Allsvenska lagen? Nån Djurgårdare här som kan rapportera om Lucic lyckas få nån ordning eller ej?

Svar på tråden Fotbolls tråd!!