Inlägg från: bebop |Visa alla inlägg
  • bebop

Fotbolls tråd!!

Hallå alla pappor!
    Jeesus, har ni inga liv, jag menar, utan Carlstad United och Fulham stannar ju världen
    Men vad begriper jag, var ju snart 24 år sedan jag fick barn senast, men har en ny på G i juli !
    Hoppas att allt är bra med er och de små liven annars!

• bebop

Var inte bitter Gnagarn
    I en hockey-stad som Karlstad är det inte så helt enkelt att konkurrera om utrymmet med Färjestad, vilket ju inte är aktuellt i Stockholm som väl knappt har något hockey-lag av hyfsad klass trots miljonen innevånare. Men ett topplag i div 1 är inte illa pinkat, trots att GAIS, Sirius, Brage och andra snor talangerna.
    Well, Degerfors och Carlstad United spelar nu i samma serie, det kan bli trevliga derbyn.
    Du vet ju hur det är...Man håller på sitt lag ( Luleå i hockey, med 35 000 innevånare )!
    Sköt om dig!

• bebop

//Gnagarn!
    När det gäller Carlstad United så har man inte gått ihop med någon, utan mer att man samarbetar i en allians med flera klubbar i Karlstad.
    Det lär nog inte vara aktuellt när det gäller Degerfors
    Men att samordna talangutvecklingen är viktigt, vi har nog inte råd med x antal köp av otränade ex juggar på 35 år.
    Vi, till skillnad mot vissa storstadsklubbar, får nog vackert anpassa truppen efter plånboken.
    Men visst är fotboll härligt!
    Lev väl

Svar på tråden Fotbolls tråd!!