• fru smultron

Fått barn efter många missfall

Hej
    Idag satte jag mig vid datorn för att kolla upp hur det gått för alla dem jag pratat med här på sidan under fera år då jag gick igenom flera missfall innan jag fick mitt efterlängtade barn för 8 månader sedan.
    Till min stora lycka har alla fått sina efterlängtade barn tillslut.
    Det tog mig 3 år och 6 missfall innan vi äntligen fick vår lilla tjej, men hon har varit mitt stora "plåster" efter allt jobbigt jag gick igenom.
    Jag trodde aldrig sorgen skulle sluta.

Jag vill bara skriva så att alla ni som nu befinner er i samma situation som jag var i för ett år sedan finner en ljusglimt i allt det jobbiga.
    Jag kunde aldrig tro att det skulle lyckas efter allt som varit, men så hände det!!
    Jag hoppas att ni orkar fortsätta att försöka och att ni hittar någon som kan lyssna på er sorg så ni har någon att bearbeta det ni går igenom med. Det hjälpte mig!

Varma Kramar till er alla.

• Svar på tråden Fått barn efter många missfall
  • BetterOffAlone

Hej! Känner igen dig, vet inte om du minns mig, var ju så länge sedan nu men jag hette Familj2004 den gången.

Vad roligt att se att det finns folk som lyckas, det ger ju så mycket hopp. så GRATTIS

vi har tyvär inte lyckats än, har haft 9 missfall nu och är tidigt gravid med nr 10 nu.

• Krusbär

Grattis! Och tack för att du delar med dig av din historia, det inger hopp!

• emma777

Stort, stort tack för att du vill trösta!! Jag behöver verkligen det. Är gravid i v 4+0 efter tre missfall (inga barn sen tidigare). Hade lite blödningar före plusset, har inte superstarkt plus trots att det är BIM idag, och har väldigt lite symtom, så jag är pessimistisk. Och söker hopp för att det skulle kunna gå någon gång även om det inte går vägen den här gången heller. Och det fick jag av dig - hopp alltså , Stort, varmt tack. Och stort grattis till er lilla flicka!
    Kram Emma

• TusseTvå

Hej fru smultron!
    Grattis till din lilla.

Fick du någon hjälp efter tre missfall? Gjordes någon utredning?
    Vet du varför du hade alla dessa missfall?
    Kram

Svar på tråden Fått barn efter många missfall