• en blev två

Någon vars barn prenumenerar på tidning/bok?

Jag funderar på att ge min 4åriga son en prenumeration på antingen bok/tidning i Julklapp.
    Någon som har några bra förslag? Jag bor utomlands så jag vet inte riktigt vad det finns för bra barn tidningar hemma.

Jag skulle faktist också vilja få en svenska tidning i brevlådan. Har haft Amelia förut, någon som kan rekomendera något annat?

• Svar på tråden Någon vars barn prenumenerar på tidning/bok?
  • Mylingen

Vår 3,5-åring får Bamse av mormor. Helt OK för hennes ålder. Även storebror snart 6 år gillar den. Har själv letat fler tidningar för den åldern, men hittar bara barbie, pokemon och annat som vi inte gillar så mycket.

• tru

kråkes bokklubb, lärorika böcker om ett barns vardag om tjuvar och om julen och om alfabetet och vet och etikett och mycket mera. men det är ju böcker inte tidningar.

• tjorven80

lilla svalans bok klubb..
    vi prenumererar på kalle,,, hon är 3 år

• Nervis

Vår 4 åring får gobokens lära om siffror böcker (om numbert och tom o lina) 1-15. Ser dessutom att hon blivit mycket säkrarare på siffror oxå...ett litet lärorikt spel med oxå varje gång

• Mylingen

Fler förslag på tidningar?

• julmusten

Var bor du??

Om du bor i USA sa kan jag rekomendera Higlights High Five for barn under 6, min doter som ar lite over tva tycker den ar jattekul, men kommer sakert tyck den ar annu battre om nagra ar.

Annars sa ar Barnens Bokklubb jattebra tycker jag, och jag kan inte vanta tills min dotter ar gammal nog att prenumerera pa Kamratposten med!!

• tru

leo och majken är en tidning för de yngsta. jag tycker inte om den men dottern tycker om den och hon är tre år.

• en blev två

Tack för alla era svar, jag tror det blir en tidning så alla förslag motages.

• Bixa

Mina barn prenumererar på Bamse och tycker att den tidningen är jättebra. De är 4 och 6 år.

• Rebubblan

Min son prenumererar på både Bamse och Go'Boken. Han älskar båda.

Svar på tråden Någon vars barn prenumenerar på tidning/bok?