• Tant JS

Vad händer med tatueringar på magen och på sidan när magen växer ?

Någon som har erfarenhet från hur tatueringar på magen och sidan av magen reagerar när man blir gravid och magen växer? Gick tatueringarna " sönder"? Skicka gärna bilder om någon har ?

• Svar på tråden Vad händer med tatueringar på magen och på sidan när magen växer ?
  • Tovsan

titta in hos Disan, där har du en bild på hennes tatuering efter graviditeten

.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?Juni bebis?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.
  • liin

Jag har en stjärna runt min navel, den blev STOR under första grav men sprack aldrig, blev som vanligt igen efter. Är nu i v.33 och än så länge verkar den vara intakt.

Han fanns där ute... Jag fann honom!!!!
  • LindaMZ

har en trollslända vid naveln och den har blivit totalt vingklippt.. haha inte så snyggt

• Mimmi P

Jag har en på sidan av kroppen, under revbenen, den är inte påverkad alls (än) är i v 29.

• Linn och Robin

Har en ros på magen, den blev också STOR som en annan skrev. Men återgick till sin normala storlek efter förlossningen. Inga sprickor och ser ut som innan.

Gabriel 061217 och BF 090508
  • Thelma08

jag har en drake vid sidan av magen... den har bara blivit stor inget annat... men jag fick rådet när jag tatuerade mig just där att bada med babyolja en gång i veckan... och det har jag gjort och varken några sprickor i tatueringen eller några bristningar än så länge e i v37, peppar peppar ta i trä... =)

Jag har hört att dom kan bli lite blekta när dom varit så uttöjda... skall bli kul och se hur den ser ut efteråt... kommer jag ihåg så skickar jag bild när bebisen är ute... =)

• MammaTillDomFinaste

har en ödla breved naveln som börjar bli ganska stor. ;) är i vecka 29 nu. den ser lite spännande ut nu, dessutom har jag fått bristningar å dom har även nått den nu. så vi får se hur de blir i slutändan..!

• Fru T

min mans dotter har en liten på sidan av magen å stackarn fick en jätte bristning rakt igenom

Åh vad jag längtar
  • Lika C

jag har en tatuering precis över blygdbenet....gjorde den efter barn två då jag ju va "klar"....men jag va inte klar.....och det töjdes ut där med....magen gick ju frammåt. Men den är precis som VANLIGT!!!
    Den finns under starka bilder hos mig...=) lite väl mycket av min kropp kanske men ändå....den är där och det ser preci likadant ut i dag 2 år efter sista förlossningen. Gjordes 2003

• Lindhafarmor76
    Jag har tatueringar på princip alla ställen där kroppen förändras genom en graviditet?. Men samtliga är ?oförändrade? efteråt, men såg ganska roliga ut under tiden ⭐️👌
    Tonårsmamma, känna sig ensam i ett samboförhållande
  • Anonym (Hm)

Jag har både på magen, i sidan och på ryggen. Det hända absolut ingenting med dom :) lite stora blev de ju under tiden magen var som störst, men de har gått helt tillbaka. Den i sidan var dessutom bara 3 månader gammal när jag blev gravid och den ser utmärkt ut. 

Svar på tråden Vad händer med tatueringar på magen och på sidan när magen växer ?