Dalatråden
Vi hade en avgift på ca 700 kr, den ligger nu på 1100 kr! Fast egentligen betyder pengarna inget i detta sammanhang, utan allt blir bidragande faktorer...
Hur mår ni?
Hoppe-->
Eller, ny ansökan måste ni nog inte in med, men väl en ändring om tider. Tänkte fel, tror jag.
Kan även säga att han kom hem med bitmärken på armen igen!
Pratade med personalen och de vet 100% säkert vem det är nu för de säg när det hände och de försäkrade mig om att de jobbade med detta hela tiden.
Ja..., det får man ju hoppas...! Bävar för hur det kommer att bli, ytterligare 2 barn till kommer på inskolning nästa vecka!
Känns som om jag håller upp den här tråden på egen hand... Ni andra lyser med er frånvaro?? Eller är det jag som har så j-a trist liv så jag inget annat har för mig??
Sonen hade nu på kvällen 39,5 i temp och ögoninflammation på båda ögonen! Skulle på dop i morgon... Eller ja, jag åker ändå, men han får vara hemma med pappa. Fattar inte hur denna helg ska gå ihop? Jag ska jobba, gå på dop, fira en födelsedag, maken skulle helst vara i skogen och hugga ved (men den tanken har vi lämnat nu), laga bilen som gick ösnder idag och mitt i allt så är pojken sjuk... Det innebär att en av oss måste vara hemma med honom och det sinkar oss. Men inte så mycket att göra åt.
Antar det blir VAB i början på veckan och kanske vi kan spar nått till dess... Blir ju förmodligen inte dagis på några dagar nu..., 4-5 dygn sa BVC vid förfrågan.