Dalatråden
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Jaha, då var det min tur att bli sjuk! Har måt illa hela dagen. Varit bredd att springa och kräkas, men det har gått bra.
PÅ eftermiddagen så gick make och son ut för att skotta snö och jag la mig och sov, är jag vaknade hade jag feber, vilket har hållit i sig. Har nu värk i hela kroppen och har sovit i flera timmar. Illamåendet är borta sen första tuppluren dock.
Å vi som hade besök igår! Attans! Hoppas att de INTE blev smittade!!! De har redan haft nog.
Hoppe:
Trodde inte de fick gå till dagis om de hade minsta lilla symptom till ögoninflamation eftersom det är så smittsamt... Men de får de alltså?
Så du är inte kry ännu? Hjälper medicinerna nått?
Har ni fått mycket snö? Här har det nästan kommit 2 dm bara i natt! Tur att vi fick skottat igår annars hade det blivit olidligt. Just nu plogar de vår väg så jag ska försöka ta mig till stan och handla lite. Tagit bort adventsljusstakar och så så nu blev jag så sugen på att ha fräsch tulpaner hemma! Längtar efter våren, trots snön...
Tur att en del är positiva i denna tråden, marsbabymamma!
Jag har legat lite idag och kännt mig så konstig, lyckades ta mig till stan, men va totalt slut när jag kom hem=skulle aldrig ens åkt! Sov lite och va sen ut och gjorde en snögubbe, eller ja, jag tittade på, orkade inte. Tänkte ni kunde få ta del av den här;
Va och lämnade på dagis idag och fick tillsägelse om våra tider...
www.familjeliv.se/Forum-3-26/m40758471.html
Är så himla arg och sitter nu på jobbet och retar upp mig, Jag vet att det finns regler som amn ska följa och som gäller alla, men ändå... Det handalr om mitt barn i en barngrupp där personalen anser att han blir utanför om vi skulle följa våra tider och har därför gjort om dem mer passliga för honom... Men det FÅR man inte!!!