• Splach

Dalatråden

Hoppe tossan skrev 2009-02-16 20:33:51 följande:
    Kanske stämmer det, Tess! Ja, leklandet ligger i Blge och det är ett ställe med hoppborgar, bollhav, cykelyta, rutschkanor, tunnlar "spelmaskiner", gåstolar m.m. NÅt för alla åldrar! Hela hallen är täckt av ett mjukt golv, typ i det materialet som golvpussel ni vet, så det är mjukt om man ramlar. Helt enkelt jättekul att leka där och man vill nästan inte gå därifrån!Jo nog har vi varit sjuka nog allt... Är så less på det här!

Vart finns detta lekland någonstans? vad heter det?

OJ är år och dar sedan jag var in i denna tråd Generad

För er som inte vet vem jag är.. Hej hej Flört
    Heter Linnea, bor i Smedjebacken tillsammans med Sambon Martin.
    Dottern Johanna 3år (född 5 agusti 2005) dottern Tova som blir 2år den 8 Mars Glad

• Splach
    Mollie skrev 2009-02-21 00:04:49 följande:
    Charlies lekland heter det. Ligger i Gylle, i en gamla butikslokal vad jag förstått..
    Tackar..

Letade precis upp deras hemsida :)

Någon som varit där? är det bra?
  • Splach
    Mollie skrev 2009-02-21 00:24:26 följande:
    Inte jag men Smock har och hon rekomenderade det! Välkommen tillbaka till tråden föresten!
    Tackar Glad

Tror det får bli en tur dit snart, verkar vara ett rätt bra ställe och ligger inte allt för långt borta.
    Är ju ganska svårt att hitta bra ställen för små barn!
  • Splach

Hela leklandet riktar sej till barn mellan 0-12 år tydligen..

Lite skumt dock att dom inte öppnar tidigare då barn i den åldern brukar vara vakna tidigare..

• Splach

Tova sov förut mellan 11-12 tiden nu somnar hon oftast inte förens vid 14 tiden, somnar hon inte före 16 så får hon inte sova, vist hon blir skitgrinig när det är en timme kvar tills sovdags, men hon är iblanf för pigg för att sova på dagen och tvärvägrar helt enkelt..

Ingen ide att brottas med hon då!

• Splach
    blondecrazygirl82 skrev 2009-02-22 11:38:19 följande:
    Splach; Wilma är likadan så jag vet hur det är...verkar inte som hon behöver sova alla dagar helle
    Vet fler i deras ålder som är likadan och min 3 snart 4åring är likadan hon med fortfarandes, ibland behöver hon sova ibland inte.. mycket beroende på vad vi gjort och inte gjort.

Lite jobbigt ibland då det ändå är rätt skönt att dom sover en skvätt på dagen, särskilt när dom blir så griniga på kvällen annars..
  • Splach
    Hoppe tossan skrev 2009-02-22 12:26:55 följande:
    Blondecrazy och splach: nån av er som vill följa med till leklandet?Är lite less idag för det verkar som att M bara vill slåss idag... suck
    Jag funderar på att åka dit faktiskt Glad Men är inte säker än..

Inge roligt med sådana dagar, vet hur det kan vara Ledsen
  • Splach

Om jag kommer, är det någon som blir sur/tar illa vid ser etc, om jag tar kort på erat barn då?

Lägger upp lite bilder efteråt, så får ni lösenord så ni kan gå in och kolla Flört haha nu lät jag som värsta mästerfotografen ju.. Vilket jag INTE är!

• Splach

Lördag leklandet jag..

Jag ska dit men i annat sällskap, men vi kanske syns där ändå

Svar på tråden Dalatråden