sloke:
emil har krånglat en stund på förmiddagen och en stund på kvällen då han inte vill ta bröstet, inget hjälper han bara skriker, vi har försökt få honom att sova och ibland har de hjälpt. att sen när han vaknat så kan han äta, men de är inte jämt de funkar. jag har sett att han är lite vit i munnen men tänkt att de är bröstmjölk eller spyor, har ju bara sett de i samband med matning.
bvc sa att han kanske inte fick i sig tillräckligt så jag skulle ge ersättning. men han grinade lika mycket till flaskan.
pratade med svärmor och hon tyckte att de såg ut som han hade torsk, vi lirkade lite med emil så han skulle lipa åt oss och gapa och då såg jag att de ser ju förskräckligt ut i munnen på honom. så jag började pensla med vishy och kontaktade bvc och då tyckte väl dom att de stämde att han inte kan äta för att de gör ont, att de liksom blossar upp på kvällarna och en stund på förmiddaagen. känner de sjä'lv i mina bröst att de liksom värmer så vi har torsk bägge två.
¨så imorgon ska vi till doktorn och få de kontrollerat eftersom vi gått så länge utan att fatta va de varit.
men mat i brösten de ha rjag för går de mer än 2 timmar innan han ärter så svämmar jag över.
som tur är. Kan väl vara lite små tjurig över att när man kommer till bvc och beskriver hur vi har de hemma att han vägrar bröst och flaska att man inte säger att man inte har tillräckligt i brösten, jag var ju lite smått besviken på mig själv, även om jag kanske inte rkände de för de var en stor lättnad när vi såg torsken.
tråkigt väder, rasmus pulka har gått sönder och tobias ska äntligen jobba lite så vi äntligen kan gå till dagis.
vi fixade en bob men nu är ju snön borta.
hmm. skriver så osammanhängande, kanske dax för mer kaffe
ha en bra dag