• Alemonia

Föräldrar och andra på Vikbolandet

Finns det några fler här än jag som bor på Vikbolandet? Vore kul att höra av er.

• Svar på tråden Föräldrar och andra på Vikbolandet
  • Alemonia

Ida är nu 3,5 månader.
    Vi har sökt till Kullen och hoppas få besked efter mötet som de har nu i kväll. Det var den infon vi fick när vi var där för en knapp månad sedan. Har ni också sökt?

• Sanna Andersson

Här är en till mamma på Vikbolandet, närmare bestämt Sörby.
    Klampar in med ett avtryck!
    Kram!

• KroonLundin

Hej Igen. Här har det hänt lite ser jag :) Kullen? Är det dagis/förskola i dagsberg? Ljunga har oxå ett va fast dt heter väl skogsgläntan!? Min dotter Nellie börjar ute i kuddby på åkerliden ist. Tyckte bäst om dt dagiset ! tur att vi tycker olika;)

¯²-­»Nellie 071110 ♥ Lillebror BF 090220«¬
  • Alemonia

Kullen är föräldrakorerativet i Furingstad. Vad övriga dagis heter vet jag inte. Kuddby känns lång ut tycker jag men det kanske blir så ändå om vi inte kommer in på Kullen.

• Widde2

Yes,vi fick just reda på att Love kommit in på Kullen! Hur har det gått för er Alemonia? När ska Ida börja i så fall?

• Alemonia

Kul att Love fick plats! Själv har jag inte hört något tyvärr. För Ida är det september som gäller. När ska Love börja?

• Zysteryster

Hej Hej!

Här har ni en till Vikbolänning
    Har två små troll, Wilma -07 och Wincent -08

Alemonia- det är du som gick på babymassage hos Brita samtidigt som oss väl?!

• Widde2

Han börjar i skiftet mars-april. Jag håller tummarna.

• Alemonia

Zysteryster: Jo, det stämmer bra att vi gick samtidigt på babymassagen.

Widde2: Oki, då förstår jag varför ni fick besked så snabbt. Jag håller själv tummarna för att jag får höra något idag, annars får jag ta och ringa själv senast på måndag.

• KroonLundin

Jasså oki har aldrig hört talas om det faktiskt :o Vi är juh på väg att flytta vart efter här oxå. Vårat hus i Tåby blir för litet för 2 små barn. Letar o letar vi ska titta på ett på lördag o vi var på visning i söndags oxå i vallby,typ konungsund. Hoppas att något dyker upp snart :)

Ni pratar mycket om kyrkan träffas ni ofta i vilka åldrar är barnen?

¯²-­»Nellie 071110 ♥ Lillebror BF 090220«¬
Svar på tråden Föräldrar och andra på Vikbolandet