• Anonym (Mirr)

Min man har inte fått utlösning på tre år, finns det fler med samma problem?

12020 skrev 2009-01-11 15:45:57 följande:

Hej! Vi har liknande problem. Det började med att hans erektion lade sig av okänd anledning för ett tag sedan. Detta har blivit något av en mental grej för honom och nu fungerar "den" nästan aldrig. Vi har en ärlig relation och kan prata omm allt, även detta, men det hjälper inte:( Så frustrerande när man har koll på när chanserna är som störst! Här har man gått och varit rädd för att bli gravid sedan "debuten" och när vi VILL så går det inte av en sån här anledning! Det är klart att det kan vara övergående, men jag ser ju samtidigt hur det knäcker min älsklings självkänsla... Stort lycka till till dig! Kramar

Hej! 

vi har nästan liknande problem Och undrar om de har löst sig ? för mig är detta nytt pga att min man valde att inte berätta på 3 år. Nu när har berätta det så försöker jag rodda i om det finns hjälp för sånt problem ? Finns det hopp ? Nu är han inte sjuk och har två barn sen innan.  

Svar på tråden Min man har inte fått utlösning på tre år, finns det fler med samma problem?