• Carro

Maskerad imorron, tema kändisar, behöver hjälp med idéer till utklädnad!

Jag behöver hjälp från kloka fl'are!

Är bjuden på maskerad imorron, med tema kändisar och har verkligen ingen aning om utklädnad!
    Har försökt hitta inspiration på nätet, men lyckas ändå inte komma på ngn kostym..
    Min käre make har inte heller kommit på ngt än, men för män är det nog ändå liiiite lättare Flört

Så, ngn som har lust att hjälpa mig med idéer?
    Om ngn undrar hur jag ser ut, om det kan hjälpa, så ser jag ut såhär, dock med kort hår för tillfället, men det finns ju peruker Glad
    http://www.familjeliv.se/hem/carro/gallery/phpubpkcv.jpg

• Svar på tråden Maskerad imorron, tema kändisar, behöver hjälp med idéer till utklädnad!
  • chicopico

hmmm fast kändis kanske inte hon räknas som... mer en filmfigur...
    men angelina kanske?? massa lip plumper på bara

• Airlee

Hur ser maken din ut? Jag tycker ni ska vara Beckham och Posh!

• Carro

Funderade lite på henne faktiskt, det borde ju inte vara för svårt att kläder då..
    Kallt är ingen fara, maskeraden är i samma gamla by och jag har en tjock kappa som går ända ner till vristerna som jag kan ta på mig för att slippa förkylning Flört

• Carro
    chicopico skrev 2008-11-28 22:56:34 följande:
    hmmm fast kändis kanske inte hon räknas som... mer en filmfigur...men angelina kanske?? massa lip plumper på bara

just temat kändisar känns så jäkla vagt..
    Så jag klurade ut att man kan ju faktiskt klä ut sig till en rollfigur då som en skådespelare är känd för att ha spelat med, man får vara lite lurig Flört

Airlee skrev 2008-11-28 22:56:49 följande:
    Hur ser maken din ut? Jag tycker ni ska vara Beckham och Posh!
    Tror mannen protesterar då för is måste hans jäkla skägg ryka och det är heligt Skrattande
    (bild på honom)
    http://www.familjeliv.se/hem/carro/gallery/phpihzevm.jpg
  • chicopico

han kan va Johnny depp i pirates of the caribbean..
    fast då får an nog bygga på skägget... om man nu fick vara rolfigurer..

hmm..annars finns det:
    Cher
    Dolly

• superlindis

hihi kändis vill jag inte kalla honom men när jag var gravid var jag utklädd till Göran Persson....

• Carro
    chicopico skrev 2008-11-28 23:06:20 följande:
    han kan va Johnny depp i pirates of the caribbean..fast då får an nog bygga på skägget... om man nu fick vara rolfigurer..hmm..annars finns det:CherDolly

Det var en bra idé!

Vi verkar vara ganska lika i tankesättet, dom har jag funderat på med, Dolly är ju rätt lätt, bara att sätta ballonger under blusen haha

superlindis skrev 2008-11-28 23:08:34 följande:
    hihi kändis vill jag inte kalla honom men när jag var gravid var jag utklädd till Göran Persson....
    Klockrent Skrattande
  • superlindis
    Svar på #8
    haha ja magen hade man i allafall det va bara att klämma på sig mannens kostym och se glad ut =)
Svar på tråden Maskerad imorron, tema kändisar, behöver hjälp med idéer till utklädnad!