• Anonym

Familjerättsadvokat! Den bästa tack!!!!!

Christer Eiserman är en mycket bra familjerättsadvokat, finns i Göteborg

• Anonym

Ingrid Björnwid, Kristianstad. Mycket skinn på näsan och kompetent.

• Anonym
    Svar på #7
    Christer är känd för att vara duktig hos alla jag mött inom familjerätten och kriscentrum för kvinnor etc. Jag har haft honom som advokat men mitt ex drog tillbaka sin stämning när han märkte att han inte skulle vinna. Man märkte helt klart i rättssalen att även domaren hade stor respekt för min advokat, stor skillnad i hur hon lyssnade på min advokat gämfört med mitt ex advokat.
  • Anonym

Det var en vårdnads och umgängestvist glömde jag att säga...

• Anonym

Lennart Larsson Göteborg. Fruktansvärt duktig, sansad, kunnig, en äldre herre med mycket mycket erfarenhet

• Anonym

Eiserman har jag, rekomenderar han verkligen, mycket duktig och klarsynt . Har varit i tingsrätten 3 ggr med han, och som det nämdes innan hyses stor respekt för denna mycket trevliga advokat.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-09 19:26:50 följande:
    vad heter motpartens advokat?
    Motparten är ju olika från fall till  fall, men Eiserman hade Alfild Mark Andersch, men hon skickade sin dotter istället som också är advokat givetvis. Men som  jag nämnde innan , det hystes stor respekt i tingsrättssalen d Eiserman klev in .   Motpartern är säkert bra i andra ärenden eller hur man nu ska se det, i vårt fall hade inte motparten en chans
  • Anonym

Ja, just det Eiserman finns i Göteborg , tyvärr tar han inga nya klienter, han ska snart gå i en mycket välbehövd pension, MEN han har fortfarande många ärenden på sitt skrivbord, och hans gamla klienter tar han bara, s vi ska dit igen Nja...om man är nervös, nej. Inte efter vad vi gick igenom. En fjärde stämning skrämmer mig inte, tvärtom. Som Eiserman sa, det gynnar bara mig och  vårt barn   Vårt barn behöver en advokat som Eiserman !
    Han är och förblir den helt klart bästa advokat  jag hört talas om .

• Anonym
    Anonym (mamma) skrev 2011-02-12 18:38:49 följande:
    Nej nej. Ta ingen från brohage. Dom är skit.
    Blir lite nyfiken....

Varför skriver du att de inte är bra? Och sedan ändrar dig?

Funderar på att ta kontakt med dem, men blir nu osäker...

Något jag bör tänka på?

Tacksam för svar!!!!
Svar på tråden Familjerättsadvokat! Den bästa tack!!!!!