• Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????
  • Blond tjej
    Anonym (Anonymt) skrev 2024-06-09 19:29:50 följande:
    Grattis Solig Det är en speciell känsla det där som drygt hälften av befolkningen får möjlighet att uppleva under sin livstid {#emotions_dlg.flower} 
    Tack😊
    Det är mitt andra barn fast jag har nästan glömt bort hur det var efter som det är är lite över nio år sedan nu
  • Blond tjej
    Deegan skrev 2024-06-09 19:00:20 följande:

Ja tvättade av min bil med på ren envishet i denna blåsten Skäms

/D

Här hade du fått halva jobbet gjort om du hade tvättat bilen efter som den hade blivit avspolad i dom kraftiga regnskurar som kommer mellan varven   
  • Deegan
    Blond tjej skrev 2024-06-09 20:36:31 följande:
    Här hade du fått halva jobbet gjort om du hade tvättat bilen efter som den hade blivit avspolad i dom kraftiga regnskurar som kommer mellan varven   
    Här så har det regnat rätt så lite, men blåst något helt galet mycketObestämd
    Försökte att åka och fiska ikväll, men de fick man ge upp pga blåsten.
    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Deegan

Har precis kommit hem ifrån en fisketur..inget napp men det är inte hela världen.. utsikten är magiskSkrattande

/D

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Anonym (Anonymt)

Min egen rabarberkompott. Ganska enkelt att göra i kastrull faktiskt. Tänkte ta med till morsan imorgon och äta till smultronglassen som vi köpte från Triumf häromdagen. Blir nog gott ihop. 

I bakgrunden hade jag på en engelskdubbad filmversion av barndomsfavoriten Pippi när hon är på rymmen med Tommy och Annika.

Ganska skum att lyssna på och helt klart undermålig i jämförelse med originalet. Amerikanska barnskådisar har dålig inlevelse i sina repliker, jämfört med svenska dito. Åtminstone i den här filmen. 

• Blond tjej
    Deegan skrev 2024-06-09 21:12:39 följande:
    Här så har det regnat rätt så lite, men blåst något helt galet mycketObestämd
    Försökte att åka och fiska ikväll, men de fick man ge upp pga blåsten.
    Här regnar det varje dag.
    Blåaste båten upp på land när du försökte att ta dig ut på sjön?   
  • Blond tjej
    Deegan skrev 2024-06-13 20:10:49 följande:

Har precis kommit hem ifrån en fisketur..inget napp men det är inte hela världen.. utsikten är magiskSkrattande

/D

Fin bild😊
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????