Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Lektråd- Vad gjorde Du ????

Mayjel skrev 2025-03-12 22:29:18 följande:
    Ja, känns lite bättre att göra något meningsfullt när man bara sitter här och väntar på ljusare tider. Tror att solen kommer tillbaka på fredag här i götet. Hoppas på ett mer vårlikt och soligt klimat för oss alla Solig
    Det håller jag med omGlad

Hoppas på att vädret blir här ocksåSolig
  • Nandez
    Mayjel skrev 2025-03-17 03:04:33 följande:
    De är så fina så. Är verkligen tacksam för våren och det lite varmare klimat som följer med årstiden.

Nu börjar de komma ut varje dag, katterna på min granngård, och jag blir lika glad varje gång de kommer springandes när man kallar på dem. De kan verkligen få en att känna sig uppskattad, de små fluffiga änglarna. 
    Katterna njuter av våren med löfte om sommar🐱🐈🐈🐈
    Katter är underbara😀
  • Nandez
    Mayjel skrev 2025-03-17 03:05:33 följande:
    Samma här. Kollade på film, provade lite kläder, slappar. Verkar rätt dött härinne nu. Sova snart kanske. 
    Man mår gott av att göra så mellan varven😀

Prata med en barndomsvän i kväll😀
  • Nandez
    Mayjel skrev 2025-03-17 23:06:00 följande:
    Ja, katter ger en ren glädje och energi. Inte mycket i livet som gör det. 
    Ja, katter är verkligen det. Haft katt i stort sett hela mitt liv som dom har berikat mycket🐈
  • Nandez
    Mayjel skrev 2025-03-17 23:32:03 följande:

Drack en kopp kall choklad med whisky för att få lite energi.

Har känt mig trött och lite nere idag. Jobbigt med rosvecka. Den tar musten ur en ibland. Kanske skulle man köpa lite järntillskott om det finns i form av hemjärn. Eller nötblod om det första inte kan hittas.

Hoppas att du mår bättre
  • Nandez
    Mayjel skrev 2025-03-17 23:42:53 följande:
    Japp! Roligt att prata med barndomsvänner också. Mycket nostalgi och sånt Skrattande
    Ja, hon är en fantastisk vän och vi har upplevt mycket roligt tillsammans
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????