Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Lektråd- Vad gjorde Du ????

Mayjel skrev 2024-11-24 01:29:22 följande:
    Jo tack, det var trevligt, om än lite ensamt och kylan satte sig i fötterna redan efter 10 minuter. De kändes som isklumpar rentav. Lite varmare klimat blir det under kommande vecka. 

Den boken får jag kolla upp. Passar bra med en spännande deckare som håller en vaken och på helspänn i det annars så sömniga höstmörkret Glad
    Hoppas att du har blivit varm nuGlad
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-24 01:29:22 följande:
    Jo tack, det var trevligt, om än lite ensamt och kylan satte sig i fötterna redan efter 10 minuter. De kändes som isklumpar rentav. Lite varmare klimat blir det under kommande vecka. 

Den boken får jag kolla upp. Passar bra med en spännande deckare som håller en vaken och på helspänn i det annars så sömniga höstmörkret Glad
    Det finns många super bra deckare, kan rekommendera Camilla Grebes böckerGlad
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-24 01:36:10 följande:

Åt en bit av Lidls chokladfondant och svarade i andra trådar. De har goa grejer på Lidl ibland. 

Ja, hittat gosaker därGlad
  • Nandez
    Jennifer99 skrev 2024-11-25 20:48:05 följande:

Svarade in på ett nummer som som ringde från Tanzania 

Oj, det var märkligt
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-26 21:41:16 följande:
    Det är lugnt. Tar vinterdojorna nästa gång. Regnskorna var visst lite för kalla att vandra omkring i vid -8 grader. 

Och ja, Lidl har mycket gott i fråga om sötsaker. Deras färska macarons är ju oslagbara. Precis lika goda som macarons på Hemköp eller caféer, fast mycket billigare då. 
    Glad
  • Nandez
    Jennifer99 skrev 2024-11-29 20:55:45 följande:
    Jag har fått otroligt många spamsamtal denna månad från olika delar av världen 
    Hoppas att du slipper det nuGlad
  • Nandez
    Jennifer99 skrev 2024-11-29 21:48:11 följande:
    Det hoppas jag också för det tar upp massa onödig tid 
    Förstår det 
  • Nandez
    Jennifer99 skrev 2024-11-30 21:28:32 följande:

Torkade ur kylskåpet efter en läckande mjölkförpackning   

La in mat i frysen
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????