Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez
    mari123 skrev 2024-11-07 04:46:04 följande:

Som pensionär vaknade ja 03.30 och nu 4.44 har jag ätit ett rostat bröd och druckit kaffe! Nu ska jag dega och kolla YT tills världen vaknar😊

Oj, det var tidigt
  • Nandez
    Anonym (()) skrev 2024-11-15 22:41:45 följande:

Drack en stor mugg med kall mintchoklad. Den var god, smakade som Taveners caramint drops, om någon minns dessa hårda karameller. 

Låter jättegottGlad
  • Nandez
    Anonym (()) skrev 2024-11-16 21:04:16 följande:
    Smakade kyligt och minty fresh Solig

Idag har jag umgåtts med min syster och nevöerna. Dessförinnan var jag på Liseberg ensam och köpte två julskumbollar, 30 kr per boll Foten i munnenSkrikandes

Kunde inte låta bli, de såg så spännande och fina ut. Ska äta tillsammans med mamma imorgon. Hoppas dessa dyra bollar smakar mer exklusivt än ett paket Mumsmums från Ica. 
    Hoppas att dom är riktigt godaGlad
  • Nandez
    Anonym (()) skrev 2024-11-18 20:36:33 följande:
    De var jättegoda, utsökta. Hade nästan hoppats på att dessa gräddmunkar skulle smaka lite som vanliga Mumsmums så jag inte behövde köpa några fler. De var ju inte billiga precis. 
    Men både jag och mamma tyckte de var delikata så jag ska tillbaka till lisse nu på torsdag och köpa några till åt oss. De med jordgubbsskum verkar spännande.
    Låter toppenGlad. De med jordgbbssmak är säkert lika godaGlad
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-19 22:15:40 följande:

Gjort massor idag. Lagat matpaj, matat katt, tvättat, torkat, steamat mina kläder, tvättat golv, kört städprogram på datorn, ansat kroppen, fötterna, naglarna, sopsorterat, rengjort mitt vatten i vattenmaskin, skrivit listor inför morgondagens inköp på torget. 

Tänkte att en ensam dag i lägenheten måste nyttjas till något produktivt. Annars har man bara suttit i sin egen lättja och rullat tummar. Då hade allt känts så meningslöst. 

Oj, full fart hos digGlad Bra jobbatGlad
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????