Inlägg från: Blond tjej |Visa alla inlägg
  • Blond tjej

Vägde mig och konstaterade att jag väger två kilo mindre än innan graviditeten  

• Blond tjej
    Mayjel skrev 2025-03-17 03:04:33 följande:
    De är så fina så. Är verkligen tacksam för våren och det lite varmare klimat som följer med årstiden.

Nu börjar de komma ut varje dag, katterna på min granngård, och jag blir lika glad varje gång de kommer springandes när man kallar på dem. De kan verkligen få en att känna sig uppskattad, de små fluffiga änglarna. 
    Katter är otroligt söta och dom flesta tamkatter är väldigt kärleksfulla.
    Nu är det många katter som vägar sig ut när det blir varma dagar  
  • Blond tjej
    Mayjel skrev 2025-03-18 21:55:59 följande:
    Inköpslistor gör en glad på nåt sätt. Planera inför olika inköp, mat, kläder eller annat. Planering är ett vardagligt måste. Känns som man har mer kontroll i sitt liv på det viset. Hoppas det gick bra!
    Nja men det är nödvändigt måste för annars kommer man hem med hälften av varorna eller så köper man redan sånt man har hemma.
    Ja man måste planera även om man får rucka lite på planeringen ibland när man har en bebis.
    Det gick bra och jag var och handlade idag och det var mindre folk än vanligt på ICA    
  • Blond tjej
    Mayjel skrev 2025-03-17 23:06:00 följande:
    Ja, katter ger en ren glädje och energi. Inte mycket i livet som gör det. 
    Det gör dom verkligen. Jag har haft otur med två katter för den ena försvann och en annan blev påkörd  så henne hittade vi i en snödriva 
  • Blond tjej
    Nandez skrev 2025-03-20 20:55:09 följande:
    Tråkigt att höra
    Mayjel skrev 2025-03-20 21:00:50 följande:
    Så ledsamt att läsa. Är ju som att förlora en nära vän. 
    Katten som försvann var öronmärkt så det var nog räven eller grävlingen som tog han och honan blev nog  nog påkörd av nån som inte borde köra bil efter som hen bara hade kastat upp katten på en snödriva utan att kollat halsbandet  där vårat telenummer stod.
    Det var trist att förlora två katter på väldigt kort tid som man var rätt så fäst vid 

• Blond tjej
    Mayjel skrev 2025-03-20 20:59:30 följande:
    Just det, nån strejk som pågår just nu tror jag. Läste nåt häromdan. Skönt med mindre folk. 
    Det är en bojkott så pågår mot dom höga matpriserna.
    Det är skönt att handla när det inte är så mycket folk i affären 
  • Blond tjej
    Nandez skrev 2025-03-21 22:28:08 följande:
    Förstår det. Väldigt dålig stil att inte ringa till er, utan att bara köra vidare. Usch

Man saknar vännerna när dom tassat över regnbågsbron
    Det är mycket dåligt att bara köra vidare när man kör på ett djur.
    Det gör man verkligen fast som tur är så hade jag bilder på katterna så dom står inramade i bokhyllan nu  
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????