Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

love 69 skrev 2009-01-28 16:40:41 följande:
    vissa inser inte sin begränsning... min chihuahua försöker sätta på min stora vovve (labbe/terv). När han står på bakbenen räcker han precis upp med nosen till röven på henne... :/
    Haha. stackarn.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-28 16:43:25 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-28 16:41:48 följande: åååh kul! jag skulle också vilja ge mig ut på shoppingrunda... men jag måste nog se vart mina traderaauktionen kommer att gå lös på först... å så ska jag köpa en GPS, så jag slipper virra bort mig så fort jag ska nånstans...
    Haha.. en sån skulle jag oxå behöva, folk blir inte ens förvånade längre när jag ringer och frågar om vägen.
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-28 16:46:54 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-28 16:44:53 följande: jag behöver aldrig ringa å fråga efter vägen längre... folk ringer MIG när jag börjar närma mig å så guidar de mig via telefon...
    Men då gäller det att det vet att du är på väg..
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-28 16:50:01 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-28 16:48:14 följande: jo men det vet de alltid... jag talar om när jag åker å så vet de ungefär hur långt det är... är det riktigt långt hinner de ringa ett par gånger innan de e dags att guida mig.

Mmm.. fast iblande ger man sig iväg på små äventyr själv men hittar fan inte, då är det bara att ringa ett valfritt offer.

• Mandi74

Fan.. det är ju snart dax att fixa mat.. denna dagen har bara försvunnit..

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-28 16:57:51 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-28 16:56:34 följande: det gjorde jag tidigt idag... fick hämta en sjuk dotter på skolan, så det var bättre att äta tidigt idag. skönt att ha det gjort.

Ja.. men då måste man fixa kvällsmat istället så det går på ett ut.

Men men.. skönt att dagen gått fort i alla fall, hoppas bara morgondagen går lika fort.

• Mandi74
    Kamme: Hur har det gått idag? Gick det som du ville?
  • Mandi74

¨/¨ ......

I got a brand new attitude
    And i’m gonna wear it tonight
    I wanna get in trouble
    I wanna start a fight

Na Na Na Na Na Na Na
    I wanna start a fight
    Na Na Na Na Na Na Na
    I wanna start a fight

......   ¨/¨

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-28 17:01:18 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-28 16:59:41 följande: jo de e sant... men då kan man ta nått lite lättare, så slipper man stå å laga mat två gånger. funderar på att göra varma mackor eller nått.ja när man väntar på att en viss dag ska infalla e det bra att hålla sig sysselsatt, så tiden går fort...
    Mmmm.. varma mackor är gott..

Ja det är ju så, men i morron är det torsdag och jag tänkte tvätta och städa lite när sonen är på dagis.

Fick ett bra besked från dagis i alla fall, har fått beviljad utökad tid för sonen. Med hjälp av mitt läkarintyg får han nu vara där varje dag mellan 10-16, känns så skönt.. särksilt när man har en pissdag och knappt klarar av att ta han om sig själv.

*en stor ros till sonens dagispersonal*
  • Mandi74
    .......

I kissed a girl and I liked it
    The taste of her cherry chapstick
    I kissed a girl just to try it

......

It felt so wrong
    It felt so right

.....

I kissed a girl and I liked it