Inlägg från: Heleniz |Visa alla inlägg
  • Heleniz

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Heleniz skrev 2009-02-09 16:19:54 följande:
    Föresten har det blivit nå bättre med lilla kamme?
    Öh eh menar alltså inte kamme jr.....  Hemlis

• Heleniz
    Kamme skrev 2009-02-09 16:34:05 följande:
    Heleniz skrev 2009-02-09 16:19:54 följande: mjo, det värsta har väll släppt iaf... jag känner mig långt ifrån "bra" dock... men, det kommer väll...
    Vad bra, att det är på bättringsväg!

Du får väl se till att umgås med polare och va ute å roa dig.
  • Heleniz
    love 69 skrev 2009-02-09 20:21:35 följande:
    Heleniz skrev 2009-02-09 20:13:05 följande: *kramar om* nått du vill prata om? du vet var min inbox bor...
    Ja alltså... Pratade med han idag och sa att jag fortfarande älskar han, tidigare har jag sakt att jag inte gör de.
    Tänkte att allt skulle kännas mycke bättre om jag sa så.
    Sen idag sa jag att jag inte vill umgås och knulla med han längre, gjorde jag rätt?
    Vet varken in eller ut längre, men en sakt som jag  vet är att vi aldrig kommer att bli tillsammans igen.
    För de vill jag absolut inte, förtjänar nån som behandlar mig bättre.
  • Heleniz

Hoppas att ni förstår vad jag menar!

• Heleniz
    figurehead skrev 2009-02-09 20:37:31 följande:
    Heleniz skrev 2009-02-09 20:32:04 följande: Svårt, men man kan inte både äta upp kakan och ha den kvar. Ni har barn tillsammans (eller?) så ni måste ha en bra relation pga det. Du gör helt rätt och känner du att du förtjänar bättre så gör du definitivt rätt. *kramar om*
    Nä precis...
    Men han vill ju träffas å umgås, knulla ja you name it!
    Ja vi har en dotter tillsammmans,  klart att man inte vill vara ovänner.

Men allt känns så jävla fucking jobbigt!
    Brukar tänka på allt dumt han har gjort och sagt, då brukar de kännas bättre.

Men saken är att jag vet inte vad som är rätt!
    Ska vi fortfarande vara vänner och kk?
    Eller ska vi bara träffas när vi ska lämna och hämta dottern?
  • Heleniz
    love 69 skrev 2009-02-09 20:52:58 följande:
    Heleniz skrev 2009-02-09 20:46:29 följande: jag skulle nog säga att ni INTE ska knulla... finns det fortfarande känslor kommer det att sluta i kaos. någon av er kommer att hitta en annan å då kommer allt att rivas upp igen och frågan är om ni kan vara vänner då...
    figurehead skrev 2009-02-09 20:54:16 följande:
    Heleniz skrev 2009-02-09 20:46:29 följande: Han vill ha rättigheterna som en pojkvän har men ändå inte behöva vara där i vardagen då allt blir slentrian. Ta ett break, fundera på hur DU vill ha det.
    Ni har så rätt så!
    Men ska vi vara typ bra kompisar, eller ska vi ta det lugnt på den fronten oxå?
    Han brukar fråga om jag har knullat nån annan efter att vi har gjort slut, sen direkt efter så säger han föresten vill inte veta....

Än så länge har jag bestämt att det är knull/kyss/puss/kram stopp!
    Men sen som sagt är ju frågan det där med att vara vänner.
  • Heleniz
    love 69 skrev 2009-02-09 22:34:28 följande:
    Heleniz skrev 2009-02-09 22:30:25 följande: det låter hårt, men jag skulle nog försöka hålla distans...
    Mm
    Men jag ska klara det!
    För jag är

än han!
    *Töntvarning*
    figurehead skrev 2009-02-09 22:34:47 följande:
    Heleniz skrev 2009-02-09 22:30:25 följande: Ni måste ju kunna umgås för dotterns skull, men jag tror du ska undvika fysisk kontakt förutom en oskyldig kram kanske. Men vänner ska ni ju försöka vara. Och han har ingen rätt att veta vem du knullar med precis som du inte har rätt att veta vem han knullar med. Lätt att säga för mig, men det är bara min vinkel på det hela.
    Jamen det jag undrar över, ska vi umgås själv?
    Vill ju absolut inte va ovänn med han.
    Får nog ta det lugnt med allt mellan han och mig från och med nu.
  • Heleniz

Föresten är det nån som kollar på vh1?
    Är Metallica afton.

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover