Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Decnet skrev 2009-01-26 19:36:08 följande:
    love 69 skrev 2009-01-26 19:35:38 följande: Nej fan.. har blivit erbjuden chefsposition på "sadistiska centralbyrån"..

Ahhh.. låter som ett passande jobb för dig.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Heleniz skrev 2009-01-26 19:40:04 följande:
    Föresten Mandi har du kvar lökjobbet? 

Haha.. fan, tänk på att jag är blond och inte har så stor hjärna.. minns inte.

*vänta på att bli påmind* Räcka ut tungan

• Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-26 19:43:42 följande:
    Nej fan.. skiter i ert stort stycke nu.. blir juh bara förbannad på hur ni beter er.. omänskliga människor.. USH.. Sitta där och svamla sheiiiiit hela kvällarna.. va va va? Gör något konstruktivt med er.. feeeeeeefan rent ut sagt.. Jevla fans fan... Finns på mobilen om det MOT all förmodan skulle vara något som ni vill att jag skall ödsla nån som helst tid och energi på.. Now FUCK OFF.. bastards...
    We löve yo to!!
  • Mandi74
    SimplyTheBest skrev 2009-01-26 19:45:22 följande:
    Decnet skrev 2009-01-26 19:43:42 följande: Någon lider av manligt pms idag hör jag...
    Någon lider av för lite Mandi tror jag... *japp.. har världens största ego*
  • Mandi74
    Kamme skrev 2009-01-26 20:04:37 följande:
    Knasis skrev 2009-01-26 20:02:05 följande: om plus hade avslöjat vilka dom objudna gästerna var, då hade jag kunnat tänka mig det...
    Det gör det inte, men man kan inte besöka dig utan att vara inloggad. "Gästerna" är oinloggade besökare.
  • Mandi74
    Kamme skrev 2009-01-26 20:06:21 följande:
    kom igen nu o släng upp tidpunkterna när dom besökte er, så ser vi om det är samma personer som gått igenom den här tråden o besökt alla skrivande eller om dom är ute efter någon speciell utav oss som dom besöker först och sen kollar via dens kontakter o rotar igenom gästböcker etc...
    Har inga gäster i min.. har plus.

Men kan kolla vilka som besökt mig då utan att lägga ut det här.
  • Mandi74
    Kamme skrev 2009-01-26 20:08:09 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-26 20:06:53 följande: ja, men då är dom måna om att inte bli "upptäckta" ändå, så då skapar dom väll ett fejk-konto o kollar på en istället... eller har ett sånt där anonymt där det ändå inte står ett skit, inga gb, inga bilder osv
    Visserligen.. man kan ju vara lika anonym här på fl som en gäst.. inga problem.
  • Mandi74

Insåg idag efter dagens käft smäll att livet är fan för kort för att man ska gå runt och vara rädd för att leva..

vågar man inte så vinner man inte..

*upprepar för mig själv så kanske jag tror på det tillslut*

• Mandi74

*ska gå och göra mig själv ännu smartare än jag redan är* 

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-26 20:15:38 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-26 20:13:31 följande: de e så jävla sant! jag har slutat fega... har inte vett att vara rädd längre. vill jag något gör jag det.vem gav dig käftsmällen? ska jag slå tillbaks?
    Det var livet som gav mig en käftsmäll..

En som står mig när är väldigt sjuk, vi trodde att det värsta var över efter ett långt tufft år men ack nej.. tyvärr.

Det var det vårt Decnets och mitt samtal handlade om igår så jag antar att du förstår vad det är för sjukdom. (Vill inte skriva för mycket här)
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover