Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

*hjälper Decnet ner, plåstrar om hans sår och tar med honom till sänge*

Vi avslutar där i stället där ingen kan se.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-26 18:35:09 följande:
    hallå?
    Hej!

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-26 18:40:04 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-26 18:36:51 följande: vadå... har ni blivit pryda?
    Noppe.. men ni är ju..
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-26 18:56:26 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-26 18:48:58 följande: eh... nu pratar du med hon som inte bryr sig om det är folk runt när hon knullar... inte sista gången, men gången innan när jag knullade var det 6 killar på mig, en tjej som tittade + några människor som sprang in och ut i rummet... pryd? jag? *pfft*

Kanske inte på det sättet.. men det grova i vårt sex uppskattas inte av alla.. titta gärna men döm inte funkar inte här på fl.

*återvänder till sovrummet*

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-26 19:05:47 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-26 18:59:54 följande: jag dömmer ingen. har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. vill ni slåss eller göra annat som gör ont e det helt ok med mig, så länge ni inte slår på mig.

Aj då... nej då, syftade inte på dig! Utan alla tjuvkikare som läser utan att säga nått.

Att ni inte dömer vet jag.

• Mandi74
    Kamme skrev 2009-01-26 19:11:16 följande:
    vafan får man så jävla många "gäst" besök hela tiden för?jag har inte skrivit på skitlänge och inte skrivit någon annanstans än här på aslänge, ändå så har man massa "gäst" som kollar in min pres...Okej om jag skriver en massa på ställen, då förstår jag om folk blir intresserade av vem jag är... Men när jag inte skriver nånting eller har skrivit nått på aslänge, hur fan hittar dom till mig då lixom?

You can run, but you cant hide..

Dom letar upp en om dom bara vill, vart man än är.. som sagt, smygläsare finns det gått om.

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-26 19:11:56 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-26 19:10:37 följande: det finns bot på sånt... finns ett hemligt rum nånstans, där ingen obehörig kommer in...

Mmmm.. sovrummet..

• Mandi74
    SimplyTheBest skrev 2009-01-26 19:15:21 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-26 19:10:37 följande: Alla har åsikter om så mycket...jag börjar närma mig stadiet där jag stänger av. Vill inte "öppet" säga att folk är knäppa men ibland undrar jag hur det står till med intelligensen ute i samhället...

Mmmm.. länge sen jag slutade bry mig om vad folk kan vräka ur sig här, men på sista tiden har jag blivit en jävla mjukis och tar åt mig som fan.. *morrar åt mig själv*

*funderar* Jag kanske är med barn..  

Nääää..

• Mandi74
    Heleniz skrev 2009-01-26 19:17:26 följande:
    Men ta bort så inga gäster kan gå in på din sida då...
    Har han plus då? Annars går det väl inte?
  • Mandi74
    SimplyTheBest skrev 2009-01-26 19:26:22 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-26 19:19:18 följande: Jag har upptäckt att här på fl råder det stor brist på respekt. Rent allmänt verkar det som om man får säga vad som helst, jag blir fan förbannad på sådant. Tror jag skrev något i en av trådarna du startade ang "hård sex & våldtäktsmän". Var uppriktigt arg när jag läste vad som skrevs! Vad folk väljer att göra i sina hem ska andra rent ut sagt skita i! Ska bara tillägga en sak, blogga på utav bara FAN, det verkar ju uppenbarligen reta upp en del Bara det hade fått mig att fortsätta ivf...
    Japp.. i vissa trådar så haglar personangreppen tätt, men som sagt jag brukar inte bry mig utan de bara trigga mig ännu mer.

Bloggandet kommer definitvit att fortsätta.. vänta bara tills efter helgen.
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover