Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Heleniz skrev 2009-02-09 16:05:18 följande:

Haha
    Tror du bara!
    Tittar en stund, sen får ni ta hand om mig istället
  • figurehead

Heleniz skrev 2009-02-09 16:10:51 följande:

Nä nä nä Jia är min!!!! Så de så!
    Men ni kan leka före och efter ni tagit hand om mig. Jag delar gärna med mig av mig
  • figurehead

Heleniz skrev 2009-02-09 20:32:04 följande:

Ja alltså... Pratade med han idag och sa att jag fortfarande älskar han, tidigare har jag sakt att jag inte gör de. Tänkte att allt skulle kännas mycke bättre om jag sa så. Sen idag sa jag att jag inte vill umgås och knulla med han längre, gjorde jag rätt? Vet varken in eller ut längre, men en sakt som jag  vet är att vi aldrig kommer att bli tillsammans igen. För de vill jag absolut inte, förtjänar nån som behandlar mig bättre.
    Svårt, men man kan inte både äta upp kakan och ha den kvar.

Ni har barn tillsammans (eller?) så ni måste ha en bra relation pga det.

Du gör helt rätt och känner du att du förtjänar bättre så gör du definitivt rätt.

*kramar om*
  • figurehead

Heleniz skrev 2009-02-09 20:46:29 följande:

Nä precis... Men han vill ju träffas å umgås, knulla ja you name it! Ja vi har en dotter tillsammmans,  klart att man inte vill vara ovänner. Men allt känns så jävla fucking jobbigt! Brukar tänka på allt dumt han har gjort och sagt, då brukar de kännas bättre. Men saken är att jag vet inte vad som är rätt! Ska vi fortfarande vara vänner och kk? Eller ska vi bara träffas när vi ska lämna och hämta dottern?
    Han vill ha rättigheterna som en pojkvän har men ändå inte behöva vara där i vardagen då allt blir slentrian.

Ta ett break, fundera på hur DU vill ha det.
  • figurehead

Heleniz skrev 2009-02-09 22:30:25 följande:

Ni har så rätt så! Men ska vi vara typ bra kompisar, eller ska vi ta det lugnt på den fronten oxå? Han brukar fråga om jag har knullat nån annan efter att vi har gjort slut, sen direkt efter så säger han föresten vill inte veta.... Än så länge har jag bestämt att det är knull/kyss/puss/kram stopp! Men sen som sagt är ju frågan det där med att vara vänner.
    Ni måste ju kunna umgås för dotterns skull, men jag tror du ska undvika fysisk kontakt förutom en oskyldig kram kanske.

Men vänner ska ni ju försöka vara. Och han har ingen rätt att veta vem du knullar med precis som du inte har rätt att veta vem han knullar med.

Lätt att säga för mig, men det är bara min vinkel på det hela.
  • figurehead

Heleniz skrev 2009-02-09 22:44:02 följande:

Jamen det jag undrar över, ska vi umgås själv?Vill ju absolut inte va ovänn med han.Får nog ta det lugnt med allt mellan han och mig från och med nu.
    Klart ni kan umgås själva. Men ni MÅSTE inte. Man kan ju ha en bra relation till exet även om man inte umgås så mycket.

Gör det som känns bäst för dig.
  • figurehead
    HäxanSurtant skrev 2009-02-10 12:05:05 följande:
    Gahhh ja kan inte byta press bild.... varje gång jag försöker ladda upp den så blir raden bara tom....
    och vad är det för fel på den du har nu då?
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover