Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

ehm... "natthatten"...

*tar på mig nattmössan å går å lägger mig*

• love 69

aj... låter som celibat e en bra idé de första dagarna...

• love 69

mmm undrar jag mä... men nu ska jag fan sova, annars blir kvällens dejt lite ledsen, tror jag...

• love 69

älg skrev 2008-12-15 09:13:59 följande:

MM lägg sig nu se så iväg till bingen Du vill väl inte somna under själva akten love 69 skrev 2008-12-15 09:11:38 följande:
    Nä det vore ett stooort nederlag... *går genast å lägger mig*
  • love 69

morrn... fan vad klockan e mycket! jag ligger efter planeringen...

• love 69

Sådär... ready to Rock n Roll! Här ska knullas!

• love 69

Fan. Nu sitter jag fast med bilen. Stackars karl. Han har väntat på mig i över fyra timmar...

• love 69

figurehead skrev 2008-12-15 21:25:45 följande:

love 69 skrev 2008-12-15 21:15:21 följande: vad har hänt?
    Hm... har jag sagt att jag e världens struligaste tjej? Jag råkar ut för ALLT, typ. Jag satt å sms'sde när jag körde och missade att det var ett vägarbete... När jag skulle backa kom jag utanför kanten med ett bakhjul och satte mig fast i leran. Ringde efter en kompis som kom och skulle hjälpa mig, men vi lyckades inte. Då kom en kille som bodde där ut och hjälpte till, men det gick inte ändå. Tillslut hämtade han en granne som hade en liten lastbil med kran på så de lyfte bort mig ur de hål jag hade slirat upp och tillslut kom jag loss.

Den stackars killen som jag skulle träffa satt på hotellet och trodde att jag inte skulle komma. Men det gjorde jag... Å han mä, men på olika sätt...
  • love 69

Mmm... soppor e jag bra på... Speciellt när jag e på väg till och från dejter. :-/

• love 69

Kamme skrev 2008-12-16 01:31:25 följande:

börjar bli trött
    näää.. inte nu när jag har kommit hem å e pigg... nu får ni underhålla mig en stund.
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover