Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Decnet skrev 2009-01-24 22:01:43 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-24 22:00:55 följande: Ha ha.. nej.. jag såg aldrig honom..

Ahh.. tur det, då gör det inget att jag övar på honom då?

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-24 22:03:20 följande:
    *Sitter och fantiserar om Mandi som en återvinningsstation för färgat glas*
    Just det ja.. kom på nu att jag skulle åka och vattna mammas blommor hela nästa helg.. ehhh.. hon har ont i sin högerhand så hon kan inte göra det själv.. du förstår va?

Men du får gärna komma en annan gång.. *påminner mig själv om att byta nummer och flytta snabbt som fan*
  • Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-24 22:16:29 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-24 22:15:30 följande: Öva på du.. jag tänkte åka hem till Love 69 och bygga upp frustrationer jag kan ta ut på dig sen..

Ehhh.. vänta lite.. var det inte nästa helg jag skulle.. hmmm.. göra nått annat?

• Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-24 22:27:34 följande:
    love 69 skrev 2009-01-24 22:23:12 följande: Nej då.. göra mandi avis?.. Det tror jag inte.. jag tror hon vet EXACT vart hon har mig nånstans.. och som hon skriver så är hon juh farlig själv.. så vi passar alldelles yppeligt ihop.. jag vet juh att jag kan kasta iväg en sådan fråga med vetskapen om att hon sågar alternativet.. "omvänd psykologi" heter det tydligen..
    Ser dig ju tom så jag vet precis vart du är..

Men va fan menar du med att jag är farlig?? *morrar..*
  • Mandi74

Hmm.. bra köksredskap att använda i sexsammanhang.. jag har en stro pepparkvarn som kan vara trevlig..

Hmm.. måste funderar vad mer det finns.. brödkavel kanske.. hmm..

Återkommer med mer när jag kommer på dom.

• Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-24 23:53:08 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-24 23:46:35 följande: Now where talking.. pepparkvarnen skall jag definitivt använda när jag har "märkt dig".. Jag äger juh dig nu.. och det skall varenda jävel få veta som komer efter mig och dom skall alla titta på mitt "signum".. och snyggt skall det vara...
    Ehhh.. vänta lite nu.. ska det komma någon efter dig?? Har jag missat nått eller.. trodde vi skulle gifta oss. *funderar på om jag ska avboka kyrkan igen* 
  • Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-25 00:06:14 följande:
    love 69 skrev 2009-01-25 00:03:38 följande: Nu börjat vi prata ännu mer!.. Attityden.. Ett oerhört viktigt element om du vill att männen skall komma springandes.. En man vill inte ha det som erbjuds, han vill undermedvetet ha det han inte kan få.. Uppvisar du attityd och en "äganderoll" kommer männen per automatik se dig som en pusslebit och försöka deschiffrera dig för att DOM skall få det dom vill ha.. förstår du det ologiska?

Ska börja spela svår flörtad i frotsättningen.. fan jag kryper ju som en liten knähund i dina fotspår..

*lämnar tråden och hittar en egen*

• Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-25 00:10:35 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-25 00:07:40 följande: Kyrka?.. vänta nu?.. Det hade varit malplasering om nåt.. Världens mest ondaste man i en kyrka.. Min hud börjar juh brinna bara jag tänker på kors..

*lägger mig ner och gråter*

Jag får aldrig gifta mig.. *sparkar och slår med armarna i marken*

• Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-25 00:12:14 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-25 00:09:50 följande: Absolut inte.. Vill nog säga att du sköter dina kort exemplariskt.. knähund kanske du är.. men du har bevisat att du ibland är en olydig sådan, det vill säga kan jag aldrig hundra procentigt lita på dig.. vilket är en bra grej.. så länge du inte jagar bilar och gräver ner saker på bakgården är jag jättenöjd.. Kan du spela död?
    *har lämnat tråden så jag kan inte svara*
  • Mandi74
    SimplyTheBest skrev 2009-01-25 00:14:11 följande:
    Ska bara inflika en liten sak...orden aldrig & alltid kan man få äta upp ordentligt...

Japp.. har lärt mig att man ska aldrig säga aldrig..

*funderar på hur många gånger jag sagt det*

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover