mmm den e så himla bra... å stämmer hela tiden... de e bara föremålen det stämmer på som växlar.
hahahahhahaha ja har mitt föremål helt klart för mig och bara för att informera honom så måste jag ju kasta in den på bc eftersom de va där vi stötte på varandra innan telefonen började fungera som kontak
jag hoppar drickandet när hon är här, varannan vecka =) iaf.. för det mesta. HAde jag haft nått hemma som inte va prit hade jag nog .. varit där du är nu dock
Man skall gör a de man känner e bäst.. detta e faktiskt första helgen jag konsumerar alkohol med mitt barn hemma... Men hon sover bra på nätterna och jag skulle aldrig utsätta henne för risker..
ok =) Ja, det e ju ivf trevligt att skriva med lite folk som svarar =) Va e ni för ena då?
Det viktigaste om mig går att få fram genom att läsa min press, då får man ett hum om vilket knäpp figur jag är.. annars heter jag Jia, är 29 år, ensamstående mamma och tja lite bäng i kolan vid behov
mmm... ibland e de bra att ha såna texter att ta till... lycka till å hoppas att den funkar.
Antingen fattar han eller så lubbar han åt andra hållet för att jag vips blev seriös.. men fan han får min nerver att skaka inombords bara genom telefonen, helt sjukt, avskyr det!!!!
min var 9 dagar över tiden... men nu e den här... jippiii eller nått... :/
Ja missade mina piller i december i julstöket och den borde verkligen dykt upp mellan 24 och sista januari men icke.. vet dock att de inte är någon fara.. det krävs ju någon form av sexuell kontakt för det.. men jag vill börja knapra pille rigen och för de måste fröken röd dyka upp...