Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Eras skrev 2008-12-14 02:52:54 följande:

love 69 skrev 2008-12-14 02:51:32 följande: Jamen det finns väl bilder på mig i galleri't?
    å hur ska man veta vem som e du då?
  • love 69

Fick just mail från en trevlig herre på BC... ska jag svara tycker ni?

Allmänt om mig själv...
    ser mycket bra ut sägs det.smal 181 cm lång 80 kg rakat huvud o alltid rakad porr pung. stor sprut villig kuk. är alltid enormt kåt o älskar sex gärna kinky o perverst som toa mm. söker bla tjejer / kvinnor som kan BAJSA i min mun mm

Mitt utseende...
    se ovan. har givetvis msn med foton. även cam finnes om intresse finnes.

Söker: Älskarinna, Vän, Kompis, Sexkompis, Chattkompis, E-postvän, Webcamträff, Anonymsex, Partner, Par

Jag söker...
    jag söker bla tjejer / kvinnor i alla åldrar o utsenden som kan tänka sig att annvända mig som sin toalett alltså BAJSA o KISSA i min mun mm mm. jag sväljer precis allt. har erfarenhet av detta. hör av er så diskuterar vi.

• love 69

Eras skrev 2008-12-14 02:58:38 följande:

Sen så har du ju "KUKEN sittandes i mitten". HELT jävla anonym e jag inte. Det finns ett huvud på kukfaen.
    såg det nu... har varit inne förut, men mest blivit förvirrad av bilderna...
  • love 69

han e inte liiite ivrig heller:

vill du höras??????? är fullt normal ja lovar ok??????? tror inte du blir beviken har bilder på msn på mig ok????????

• love 69

Blueblood skrev 2008-12-14 03:03:49 följande:

Jamen jag knullar ju bara fina nordiska tjejer i Thailand! Jag går ju inte på lokalbefolkningen! Helvete heller att jag betalar för sånt!
    är det inte långt att åka till Thailand för att knulla nordiska tjejer?
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover