Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Heleniz skrev 2009-01-21 22:35:17 följande:

Ååh är så slö efter badet....
    saknar badkar, och någon att bada med
  • figurehead

love 69 skrev 2009-01-21 23:06:27 följande:

E de din tur att va sjuk nu, figure?
    japp, ni har smittat mig era jävlar
  • figurehead

Att folk och kanske främst pappor struntar i sina barn är knappast nåt nytt. Tror dock att du får problem att få ensam vårdnad Kamme.

Tyvärr så är alltid soc och övriga myndigheter på mammans sida i såna här fall eftersom det i 99,9 fall av 100 är pappan som ställer till det. Min bror har kämpat en kamp i motvind för att få mer vårdnad över sin dotter som bor hos sin mamma. Mamman är inte det skarpaste redskapet i boden och det har lett till att dottern har hittat på det ena efter det andra eftersom det totalt saknas regler i det hemmet hon bor i nu. Soc försvarar mamman även i detta fallet.

Så Kamme, jag önskar dig lycka till. Hoppas du lyckas.

• figurehead

Kamme skrev 2009-01-22 16:50:32 följande:

figurehead skrev 2009-01-22 16:12:40 följande:
    Han har bott hemma hos mig i 3 år och träffat henne nångång varannan månad... varför tror du soc på något sätt skulle vara på hennes sida? i andra fall, fine... i detta? i doubt it
    För att inställningen från soc sida är att det är "synd" om mamman. De kommer erbjuda henne stöd och alla möjliga lösningar innan de ger dig vårdnaden.

Naturligtvis hoppas jag att jag har fel och att du får vårdnaden. Men jag tror inte på det.
  • figurehead

Kamme skrev 2009-01-22 17:15:48 följande:

love 69 skrev 2009-01-22 17:13:55 följande: visst är det spännande... det måste ge den som ringer så mkt också att ringa hemligt och lägga på hela tiden... förstå känslan, att ringa och sen lägga på utan att säga nått utan att nån vet vem det är, finns ingen bättre känsla... eller... öhh... wait...
    risken att den som ringer inte har alla hästarna hemma i stallet är ju ganska stor. Så tyvärr så kanske han/hon får någon slags njutning av att lägga på när Love svarat.
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover