• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • love 69
    Eras skrev 2008-11-30 23:47:05 följande:
    love 69 skrev 2008-11-30 23:42:31 följande: Jävligt rappt jobbat. Du gillar gruppsexarbeten?
    mhm... *skrapar med foten å tittar förläget ner i backen*

e det bra eller dåligt?
  • Heleniz
    love 69 skrev 2008-11-30 23:54:16 följande:
    haha.. den mannen hade inte mycket att säga till om...
    Menar ju de....
  • Eras

love 69 skrev 2008-11-30 23:48:28 följande:

mhm... *skrapar med foten å tittar förläget ner i backen*e det bra eller dåligt?
    Blir nog förbannat bra när vi har den delkursen skulle jag tro. MVG helt säkert.

Heleniz: Möjligtvis..men nu var det ju just DITT favvoklipp vi var ute efter. Men du får förstås ett + i kanten för att du smörar.
  • love 69
    Eras skrev 2008-11-30 23:55:43 följande:
    love 69 skrev 2008-11-30 23:48:28 följande: Blir nog förbannat bra när vi har den delkursen skulle jag tro. MVG helt säkert. Heleniz: Möjligtvis..men nu var det ju just DITT favvoklipp vi var ute efter. Men du får förstås ett + i kanten för att du smörar.
    Härligt! Ser redan fram emot kursen!
  • love 69

Vaddå förresten... Först blir hon straffknullad, sen får hon ett + i kanten. Magistern har väl inte skaffat sig nån favorit?

• darkside

Vad är porr? *ser förvirrat oskuldsfull ut*

Ni kommer ihåg att jag är oskuld va?

En hora knullar alla -en slampa knullar alla utom DEJ...
  • Eras

love 69 skrev 2008-11-30 23:58:40 följande:

Vaddå förresten... Först blir hon straffknullad, sen får hon ett + i kanten. Magistern har väl inte skaffat sig nån favorit?
    Naj för faen..jag e helt objektiv. Inte helt konsekvent alla gånger dock.
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover