Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

love 69 skrev 2009-01-21 14:54:37 följande:
    Jag har fått en tillsägelse. Jag har varit för hård mot Dece. Sorry, det ska inte hända igen.
    Va?? Har du blivit anmäld?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Nån som haft för lite att göra som varit inne i tråden och anmält, kan inte tänka mig att det är nån av oss!

Är helt övertygad om att det inte är dece i alla fall..

*muttar för mig själv*
    Folk borde fan skaffa sig egna liv..

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-21 16:10:14 följande:
    Jag har folk som förföljer mig irl. Det kan va de som hittat mig här. Eller så är det väl bara nån stackare som stör sig på mig.
    Du är inte ensam..

Jag har oxå en liten "fanclub" som stör sig på allt jag gör här.. men va fan, har dom inget bättre för sig så varsegoda.. make my day.
  • Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-21 16:40:46 följande:
    love 69 skrev 2009-01-21 14:54:37 följande: Skojar du?.. "för hård mot mig..?" HAAAAA HAAAAA HAAAA HAAAA HAAAAA.. Inboxa mig.. Jag vill fan se vad det var som var för hårt menat.. på riktigt..
    Släng ett öga på din gb.. så jag kan agera lite snabbt innan jag försvinner.. om det är det du vill.
  • Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-21 17:44:12 följande:
    Nej då.. Det är inga problem.. Jag säger såhär..Mitt inlägg som "jag" skrev och som man har märkt att folk reagerar på är faktum: "Text i sin absolut råaste form."Att utnyttja saker som är direkt tabu-belagt såsom våldstankar, skildringar till barns uppväxt, Tvångstankar gällande andra, att sexuellt utnyttja någon annan, extrema panikartade situationer till synes emotionellt obefintliga, saknad av empati, Egoism, sadism, försätta någon i livsfara och dessutom "flina" åt situationen, att uppsåtligt skada någon och dessutom förvärra situationen genom att skriva om att göra en situation som är kritisk, ännu mera kritisk.. Alltså.. Jag hade juh aldrig satt mig ned och försökt mig på något sånt här i skrift om det inte var menat att "fucka" med folks huvuden redan från början. Jag ville ha en reaktion.. Jag fick min reaktion, och det är absolut inte första gången jag skriver en text som berör, och eller målar upp mig själv som något allmänheten inte vet något om eller kan relatera till. Detta utnyttjar jag givetvis med vetskapen om att det ÄR tabu-belagt och ATT folk reagerar.Ta konceptet "Filmen braindead". Det är om än något annorlunda men ändå samma koncept. Peter Jakson bromsade inte på några som helst moraliska principer av en enkel anledning. Han ville se hur långt bollen kunde rulla.. Han respektive jag är juh inte korkade... Vi VET att en tillräckligt målad bild drar kritiker till sig. Vi VET att det berör och vi målar även bilden så pass hårt med tillräckligt många ingredienser att vi tillochmed vill se dom mest hårdhudade jävlarna krevera i slutändan. Om än folks ovetande om sanningshalter, överdrifter, vem jag är som individ, vad som egentligen hände, vad som egentligen sades, vad som hände mellan raderna osv.. Jag vågar nog ändå påstå att oavsett ämne som tas upp och oavsett vad som kan diskutteras kan man alltid om man är tillräckligt vass "konstnär" få vem som helst att reagera hur som helst beroende på hur man lägger fram det... Jag är ingen konstnär.. Men jag kan min psykologi.. och med dom medel jag vet, och framför allt med psykologi och text i kombination, få mig själv att framstå som det mest destruktiva som över huvudtaget gått på planeten.. Människan är enkel.. och dömmande.. Frågan är om man är tillräckligt intelligent att verkligen lägga sin 100%-iga tillit i den text man läser då jag vare sig säger att det är "på riktigt" eller "på låtsas". DET får folk ta reda på själva genom att ställa en enkel fråga till mig privat.Jag sa det förut.. och jag säger det igen.. Det är TEXT i sin råaste form..

Jag vet vad som är sanning och du vet vad som är sanning.. det är det viktigaste för mig i alla fall.

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-21 18:25:19 följande:
    Fan va skumt... Tre dagar i rad är det nån som har ringt mig från skyddat nummer. När jag svarar lägger de på.
    Konstigt.. svarar du snabbt eller tar det ett tag innan du svara, vissa telecomföretag har en standard att de ringer ett visst antal signaler sen bryts det automatiskt.
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-21 19:10:07 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-21 19:04:12 följande: Jag svarar snabbt. Det är till mobilen det ringer. KAN vara min stalker som vill höra att jag lever, nu när han ser att jag aldrig e hemma...
    Hmm.. konstigt, hoppas det är som du tror.
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-21 19:13:46 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-21 19:11:35 följande: Hoppas inte jag. Jag har sagt till honom att jag inte vill ha med honom att göra. Inte ha nån kontakt över huvud taget, på något sätt. Det är ingen härifrån (*poängterar*), det är en man som bor 5 minuter från mig...

Fan.. ska han nu ringa i alla fall så kan han väl ge sig till känna så du vet vem det är.

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-21 19:29:27 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-21 19:26:18 följande: Han vet att jag inte svarar om han visar sitt nummer...
    Ok.. mysko, hoppas han lägger av i så fall..
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover