Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Heleniz skrev 2009-01-13 13:37:36 följande:

Trevligt trevligt
    japp, vem vill inte åka på fest hos Bystiz
  • figurehead

love 69 skrev 2009-01-13 14:13:13 följande:

Heleniz vänta till kl 4 så kanske du får titta på en 4a.
    och om hon väntar till kl 6 då? ;-=
  • figurehead

Mandi74 skrev 2009-01-13 15:28:24 följande:

Fan´s jävlar finnar, har fått en till på hakan.. Har aldrig haft finnar förrut men nu dyker de upp den ena efter den andra! *surar*
    nu ska du inte kasta ut en massa skit på ett helt folk bara för att du fått acne

vänta tills jag dyker upp, då får du träffa en riktig finne
  • figurehead

Mandi74 skrev 2009-01-13 15:34:48 följande:

Haha.. de jävlarna ska hålla sig borta från mitt ansikte.. de får hellre ligga i min säng.
    men nån gång måste man ju nära ansiktet också ju
  • figurehead

love 69 skrev 2009-01-13 15:36:51 följande:

Om hon väntar till kl 6 har hon nästan ett lika stort hus som jag.
    har du hus? Vad ska du då med alla dessa hotellnätter till?
  • figurehead

Mandi74 skrev 2009-01-13 19:37:13 följande:

Måste bara visa detta fina meddelande jag fått på bc.. "alltså, jag vet inte var jag ska börja när jag ser dig, du får helt klart klockorna att ringa, himmlen falla ner, mina tankar att skena iväg till en annan planet, det är helt underbart sanslöst enormt vackert att se dig. jag ser dig som en grekisk gudinna som är vilse i norden. vad gör du här ska du inte vara på ön olympus, eller har du fallit ner från en högre planet eller nyans? jag vet bara att jag bara blev stum av att se dig, tältet reste sig i brallan, huvudet träffade väggen reflexmässigt minst 20 gånger, att det skulle finnas en sådan kvinna i min närhet trodde jag var otänkbart"
    What a load of crap, han kan väl inte vara seriös.

Visst Mandi, du är vacker och porrig, men vem skriver så till någon som man inte känner det allra minsta.
  • figurehead

darkside skrev 2009-01-13 20:13:55 följande:

Japp
    [/citat]

love 69 skrev 2009-01-13 20:18:11 följande:
    [citat]
    Japp jag har också kollat in Mandi.
    Måste erkänna att jag gjorde det med
  • figurehead

darkside skrev 2009-01-13 20:22:22 följande:

Hahahaaa.... Fick ett inbox på bc.... vet inte om jag ska bli smickrad eller förolämpad... Han skrev: ' kolla in din presentaton o kom fram till att jag skulle kunna gifta mig med ditt as ' Eeeeeh va?
    ass menar han han nog, men han blev väl för upphetsad för att kunna stava ordentligt
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover