Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

love 69 skrev 2009-01-19 14:41:10 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-19 14:38:57 följande: Klart du orkar! *vill ju läsa*
    Vi får väl se vad min andra skibent i bloggen har att tillägga eller vill berätta, själv ska jag gå och lägga mig en stund till och vänta på att vc ska ringa.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-19 14:42:53 följande:
    Nu ställer jag in siktet på kvällens dejt. De e färdigsörjt för min del. Jag har fått klartecken från min kk, som piercade mig, att jag får "använda" min piercade tutte ikväll. Fan va gött det ska bli!
    Nice.. kom ihåg att vi vill höra alla detaljer sen.
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-19 14:47:24 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-19 14:45:37 följande: Hoppas att du får ordning på örat. Sånt där e aldrig kul... Du kanske skulle prova på att praktisera lite mjukare sex.
    Mmm.. bara det läker av sig själv så är det ingen fara, men det tar väl några dagar.

Men.. läker det inte av sig själv och jag måste laga det igen så vet jag vem som får köra mig till sjukhuset, sitta och vänta medans det lagas, kör mig hem igen, bäddar ner mig i sängen och ta hand om mig som den jävla prinsessa jag är!

Haha.. absolut inte! Fan lite får man ju tåla..
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-19 14:53:57 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-19 14:50:50 följande: Klart han ska ta hand om dig! Sprucken trumhinna e fan som att föda barn...
    Det är fan inte diskuterbart, det bara är så..

Har pratat både med vc och sjukhuset *suck*

Det kan ta 3-4 månader innan det läker av sig själv, först efter det kan man se om hörslen är påverkad för alltid eller inte..

Sen kan de inte svara på om det kan läka av sig själv eller inte, utan det återstå att se. Fuck pallar fan inte gå runt och ha det så här i evigheter. *surar på riktigt*
  • Mandi74
    Missix skrev 2009-01-19 15:11:59 följande:
    Mandi; Får jag läsa din blogg? Hittar inte länken nu du la ut...
    Det är bara att läsa den finns här på fl, bara dyk in hos mig så hittar du den.
  • Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-19 16:31:17 följande:
    "Slogs ni bara..".. ha ha.. Det var inte långt ifrån..
    Haha.. va fan, sov du när vi gjorde annat eller?
  • Mandi74
    Missix skrev 2009-01-19 17:28:38 följande:
    Åhh *doh*
    Det var darkside som la in en länk i tråden i natt, vet inte om du blande ihop oss.
  • Mandi74
    Missix skrev 2009-01-19 17:32:11 följande:
    Helt rätt, det gjorde jag, var väl därför jag inte hittade den sen när jag letade...
    Haha.. inte lätt..

Men vill du läsa min är det bara att läsa, själv sitter jag och vänta på att min andra skribent i bloggen ska skriva sitt inlägg, fan varför kan inte tiden gå snabbare.
  • Mandi74

Måste bara säga att det var inte Decnet som lappade till mig över örat, för som jag kanske skrivit här innan det är sånt som är off limit för dom som vet vad dom sysslar med och det gör han. 

Så jag vill inte att han ska få skulden för något han inte gjort.

• Mandi74
    darkside skrev 2009-01-19 17:50:44 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-19 17:30:14 följande: Vaaah.... Blanda ihop oss? Hur är det möjligt? Du håller ju på me dumheter och jag är ju oskuld...
    Haha.. nä du, den kan man aldrgi få tillbaka igen.
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover