Inlägg från: Heleniz |Visa alla inlägg
  • Heleniz

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

l

• Heleniz
    love 69 skrev 2009-01-23 06:40:18 följande:
    Vi har inga män i tråden - de e möss!
     I now!
  • Heleniz
    love 69 skrev 2009-01-23 09:46:21 följande:
    Nu fick jag ett sms från godingen. Äntligen!
    Låt höra? 
  • Heleniz
    love 69 skrev 2009-01-23 09:52:42 följande:
    Japp dejten. Japp vi ska träffas igen. Vet inte när bara, han har fullt upp hela veckan...
    Spännande!
  • Heleniz

Gissa vart den kommer ifrån!
    Säkert hans mall, som han skickar ut till alla.

om vi träffas kan vi.. bestiga Mount Everest, ställa upp på VM i julpynt, brottas med barnen i bollhavet på IKEA, åka på hajexpedition, byta en växellåda, hoppa fallskärm, åka vattenskidor i Venedig, en ölhävartävling åkandes på ett lastbilsflak.....
    ..skriva en sång om frihet och sjunga utanför ett fängelse , arrangera ett rullstolsrally med de intagna på ortopeden, ,skulptera varandra i papier-maché och flörtkulor, bryta arm eller dra fingerkrok.. eller helt enkelt knulla ;)

om vi inte träffas så slipper vi att... bli utmattade och förfrysa tårna, bråka om vem som hänger kulorna fel, bli portade från IKEA på livstid, utveckla fobier för djupa vatten, få håret fullt av olja, bryta benen vid en taskig landning, få kallsupar, vakna upp bakfulla och fundera varför kroppen är full av skrapsår efter att ha trillat av flaket, skämmas över hur dåligt vi sjunger, bli anklagade för att terrorisera ett sjukhus och utslängda av deras säkerhetsvakter, bränna fingrarna på det varma limmet, inse att jag fortfarande är en dålig förlorare...dessutom så slipper du risken att bli nobbad av mig.

• Heleniz
    Kamme skrev 2009-01-23 10:51:10 följande:
    jag hade en bögmardröm inatt jag behöver knulla... asap!

Härligt!

Kom du? 

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover