• Kamme

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Knasis skrev 2009-01-25 19:27:10 följande:

Men det gäller att hitta denna NÅGON, vilket inte är det lättaste....
    När man väl hittat den, varför ska man då behöva förlora den?
  • Kamme

*suckar och dreglar bakom munkavlen* vafan dec, var den här verkligen nödvändig?

• Kamme

love 69 skrev 2009-01-25 22:57:37 följande:

Mandi74 skrev 2009-01-25 22:55:26 följande:
    den sitter inte på munnen längre, vännen. *pekar på Kamme* han e bunden nu... vad ska vi göra med honom, tycker du?
    *taggar härifrån*
  • Kamme

du kan ju ställa dig mot vardagsrumsbordet eller dra fram två köksstolar eller nått om du har glasbord...

du måste inte ha en bänk för benen, räcker med att ha dom på golvet

• Kamme

Heleniz skrev 2009-01-26 00:00:22 följande:

Oh thank you darling! Hantlar har jag, tror att det är 10 kg på varje.... Men dipsen kan man göra dom hemma?
    du får nog sänka lite tror jag...
    kör du med 10kg/hantel på enarms hantelpress så tror jag du tappar hanteln i skallen...
  • Kamme

Heleniz skrev 2009-01-26 00:10:33 följande:

lol Ok. Vad är ditt råd att man börjar med då? 
    som bakåtvända armhävningar ja, precis... med händerna på vardagsrumsbordskanten.

vet inte hur "vältränad" du är... men du kan ju börja med 6kg till att börja med, så du lär dig tekniken... klarar du 20x3 reps i 2 veckor så kan du öka till 8kg
  • Kamme

Heleniz skrev 2009-01-26 00:23:19 följande:

*Antecknar* Bara 3 dagar eller vadå coach? 
    du kan ju köra varannan dag iaf... sure, man kanske "ska" vänta 2 dagar eller så "egentligen" för att musklerna ska återhämta sig ordentligt o sådär... Men fan, vill man komma i form till sommaren eller vill man träna på elit-nivå lixom?
  • Kamme

Heleniz skrev 2009-01-26 00:29:47 följande:

Haha Som bodybuilder, fast utan dom där äckliga låren!!!  Ja men det är ju 7 dagar på en vecka!
    Jomen precis... jag körde med 2 dagars mellanrum först, eller varannan dag ibland osv och växlade muskelgrupper... men det gick helt enkelt för jävla söligt så jag började köra varje istället...
    i början var det väll lite tyngre men kroppen vänjer sig och då kan man pumpa varje dag... sen beror det ju på också, om jag kör varje dag, alla muskelgrupper, flera timmar och stenhårda tunga pass eller om man kör varje dag med smått växlande muskelgrupper och kör typ 30-45min intensivpass
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover