Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

love 69 skrev 2009-01-10 17:27:38 följande:

De som e lite äldre e så Jävla svåra att ha att göra med. Rätt vad det är får man en spark i magen utan att man fattar varför. Jag ska hålla mig till pojkar i fortsättningen, de vet hur man behandlar en kvinna.
    Japp, 30 åriga pojkar helst

Nä. men det låter ju inte alls kul att du blir illa behandlad av dom.
  • figurehead

Mandi74 skrev 2009-01-10 17:46:46 följande:

Nja.. 22-åringar funkar oxå..
    fast man får konstiga ränder och svullnader när man har med 22 åringar att göra
  • figurehead

love 69 skrev 2009-01-10 18:59:21 följande:

Alltså... Jag hade två män över 40. Den ena har visat sig vara ett stort svin och mindre mogen än mina pojkar i 20 års åldern. Den andre plockade bort mig från msn helt plötsligt. Jag har legat sjuk i en vecka och knappt orkat me mig själv. Jag blir bara ledsen...
    Det har ju inte så mycket med ålder att göra utan du har bara hittat två omogna män som inte vet hur man beter sig.
  • figurehead

love 69 skrev 2009-01-10 19:22:06 följande:

Ja den förste e jag glad att jag e av med, men det satte sina spår. Den andre tycker jag så mycket om att det gör ont. Men för honom var jag bara en fitta i mängden.
    ja men då kan det väl kvitta, du ska ju ha någon som uppskatar hela dig och inte bara ditt kön.
  • figurehead

love 69 skrev 2009-01-10 19:31:46 följande:

Jag vet... Det gör han inte, han bara skäller på mig hela tiden. Det spelar ingen roll vad jag säger eller gör, så fattar han inte att han e speciell för mig. Fan vad jag vill ha den mannen!
    äh, skit i han och gå vidare, det är inte lätt men du måste.
  • figurehead

love 69 skrev 2009-01-10 19:43:39 följande:

Jag vet att jag måste. Jag hade kunnat gå jävligt långt för den mannen, men nu orkar jag inte mer. Han gör mig bara ledsen.
    ja, släpp han nu och gå vidare, radera alla telnr och alla möjligheter till kontakt, blocka på bc och msn
  • figurehead

love 69 skrev 2009-01-10 21:42:17 följande:

Haha Kamme, du har ju typ rätt ålder iaf.
    ja denna åldersdiskriminering
  • figurehead
    LykkeLee skrev 2009-01-10 21:54:54 följande:
    30 är en bra ålder..*klappar på och tröstar*
    tack tack, *klappar tillbaka*
  • figurehead

love 69 skrev 2009-01-10 22:03:30 följande:

Du har också rätt ålder figure. Upp till 30 e ok. Ni har rätt tjejer. Det är de svåra man faller för. Men nu ska det bli ändring. Jag raderar allt som har med honom att göra. Jag orkar verkligen inte mer. Vi bråkar alltid. Vill han mig nått får han kontakta mig här på fl, om jag orkar stanna här...
    helt rätt, klart du ska stanna
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover