Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

feelings skrev 2008-12-08 00:46:21 följande:
    Martin stenmarck föll utanför ramarna tyvärr.. o Peter stormare me .. neee den stilen som Henrik hjelt gav .. den gilla jag allt ;) .. Kamme blev nog lite blyg;
    han brukar va fåordig i den här tråden... Kamme alltså...
  • love 69

Kamme skrev 2008-12-08 00:47:20 följande:

love 69 skrev 2008-12-08 00:46:36 följande: vänta... måste bara packa väskan och väcka sonen först...
    haha... sååå brått har jag inte... kom just därifrån för tusan.
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-08 00:47:50 följande:
    Söt var han dock ;);)
    jo, men där e det ingen idé att lägga in nån stöt... han e nykär..
  • love 69

Kamme skrev 2008-12-08 00:48:40 följande:

love 69 skrev 2008-12-08 00:48:14 följande: :( nu! vill jag åka
    det skulle du ha kläckt ur dig i fredags, innan jag åkte...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-08 00:52:47 följande:
    Love 69 ... Sa söt .. sa inte vill ha .,.... asg... Men det finns inget mysigare än med en nykär kille att umgås me .. då är de så snälla haha..... Kul att någon får lite love iallafall ;) .. Saknar tiden då min gubbe verkligen visade att man var hans kärlek .. DÅ fick man inte sitta här inte.. då var det andra bullar hahha...a
    söt e väl samma sak som vill ha?

jo, det är härligt att va nykär, men jag har lagt det på hyllan... har gått genom alldeles för mycket skit för att tillåta mig känna något...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-08 00:58:31 följande:
    Nej gumman.. så får vi inte lov att känna... eller man får men vi fl:are behöver inte känna så ;) .. (peppning) Jag börjar koka ännu mer här hemma nu... NU har min man stängt av sin mobil på köpet... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    jo, det är precis så man ska känna för att det inte ska göra ont... tro mig!

förstår det... *slår på karln*
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-08 01:09:24 följande:
    Är det så jag ska börja känna ... ? För det gör jävligt ont nu..... jag är så jävla dum av mig.... Varför ska jag bry mig vad han gör ? varför ska jag känna något när han är ute? Jo av en orsak JAG litar inte på honom för fem öre när han dricker.. pga historiken från förra året...... Kanske jag borde ta o stänga av allt ... för att inte bli sårad och ledsen?
    nä, det är inte så du ska känna om du är i ett förhållande. det är en helt annan sak... ni borde prata, prata å prata... om det inte hjälper ta hjälp utifrån, familjeterapi eller nåt...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-08 01:10:01 följande:
    vad är det med familjeliv idag ? .. om vart annat så kan jag inte komma in på tråden, då står det att internet ej är tillgänglig .. o ändå är jag inne på msn samtidigt ..
    här blir det helt vitt ibland... men bara på FL, ingen annan sida.
  • love 69

mmm.. jobbigt... nu blev fan ALLT jobbigt...

• love 69

Kamme, var bor du? Inte exakt, men på ett ungefär?

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover