Sexiga NattChatten för oss som inte sover
Love69: Himla störigt iallafall
Love69: Himla störigt iallafall
Så då har man fixat till 1 eller 2 dejter i veckan som kommer
Love69: Ja inte fyskam den ena singel och härligt rolig samt tycker mycket lika om saker och ting, yngre kille som kanske orkar med mig
ingen kille har hitintills klarat av min aptit av sex
love: Hoppas det Han verkar mycket lovande på många sätt
love: Låter ju bra ;)
Love: Ja det där känner jag väl igen har 3 killar varav 2 bor i Stockholm och 1 i Uppsala men skall försöka få tiden till att smaka på dem iallafall ;)
Men BC var perfekt då jag hittat några i gbg som är betydligt närmre ;)
Kamme: Vad är det du undrar över?? Kanske kan svara
hehe nu har man en dejt varje dag ett tag fram
Love69: de flesta är lunh/fika för att kolla om det finns något tycke i verkligheten också
Finns 2 st som jag verkligen gillar men den ena bor i Stockholm och den andra i Uppsala så det är ju en liiiiten bit men ena är idag singel den andra på väg att lämna (men den har man ju hört förr
) men dem skulle jag farligt nog kunna bli förälskad i.
Love69: Jag bor i Göteborg Men det skall nog lösa sig Han i Uppsala skall jag upp till i Mars över en helg
Något som var planerat eller olycka ??
Hejsan alla
Har muttrat åt FL och deras snabba hjälp med nytt lösenord (tog hela helgen)
Har träffat en kille från BC som var jätte härlig. Vi skall träffas igen och han vill ha mig för sig själv men inget förhållande. passar mig utmärkt.
Men visst vill jag kanske prova på andra också men börjar så hör han var rolig att vara med.
Love: Ja det hade varit trevligt Men har fler på g me de bor ju minst 50 mil bort
Här har man verkligen fått blodad tand
Och här har man fått en mindre rolig typ efter sig han verkar inte kunna ta ett nej. Annars var det en träff i veckan som var som var trevlig
Jag vet inte riktigt om jag vill. Det var allt bra så men har en kille som jag pratat med sedan i nov. som kommer ner till mig i Mars som jag verkligen tycker om som jag kanske vill våga satsa på i framtiden. Samt det kommer ner en till kille i samma veva som är en otroligt härlig kille
love 69 skrev 2009-02-14 14:49:52 följande:
Godmorgon här inne
Denna veckan börjar lovande. Kommer få en hel del med start idag
Jag slipper dem bekymmrena ett tag till med barn ute och festar hoppas dem blir lugnare än vad man själv var
Haha ja precis så man ligger snäppet före
love 69 skrev 2009-02-16 10:37:00 följande: