Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

figurehead skrev 2008-12-07 23:37:38 följande:

love 69 skrev 2008-12-07 23:36:32 följande: Ok, jag tror det blir bättre om du sköter det själv. Känns nog inte rätt att leta killar till en tjej. Hur gay är inte det?
    haha... jag som trodde jag skulle få lite avlastning här...
  • love 69

Indianica skrev 2008-12-07 23:38:00 följande:

love 69 skrev 2008-12-07 23:32:52 följande: Det kan väl vara utvecklande, men om man säger så här: Inte är det som att hångla inte
    du får belöna dig själv me ett hångel när du är klar me arbetet...
  • love 69

chrilleman skrev 2008-12-07 23:40:09 följande:

ja...just det...precis!
    oki... vad har han för färg då?
  • love 69

figurehead skrev 2008-12-07 23:40:44 följande:

love 69 skrev 2008-12-07 23:39:52 följande: Nä, jakten är väl hälften av leken så den får du nog göra själv
    de e helt sant... skulle nog inte va kul att få det serverat... å jag skulle säkert hitta en massa fel på dem ändå...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-07 23:42:33 följande:
    btw love ... Hur gick det nu på utställningen.. här vart det livat värre med morsan o farsan på besök .. o en bångstyrd dotter som var såååå avis på att lillebror fick sina födelsedagspresenter.. o ja allt har varit ååååt pipsvängen ..
    Jag hade inte me nån egen katt.. var där för att umgås me en massa vänner som jag inte sett på ett par månader, så för min del var det helt underbart att komma bort hemifrån å bara umgås...

kompisen (som jag sov hos) gick det sådär för... hon var inte nöjd, men det går bättre nästa gång...
  • love 69

chrilleman skrev 2008-12-07 23:42:54 följande:

han är creamfärgad. Saknar nu ett öga efter sommarens fighting och har ena näsborren lätt ihoppväxt. Underbar kisse!
    ja de är mysiga! jag bara älskar mina exoter!
  • love 69

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:47:02 följande:

love 69 skrev 2008-12-07 23:37:22 följande: Tyckte du var skrytig, sen att du gjorde dig lustig över min ensamhet och sen försökte besserwissra över min kommentar. Inte konstigt man blir lack då.
    skrytig hur? lustig hur? besserwissra hur?

Häromdagen frågade du om du skulle bädda rent om du skulle få sällskap i helgen, jag gav dig ett helt ok svar och nu frågade jag hur det gick. Är det att vara lustig över någons ensamhet?

Skrytig över vad? Att jag hade sex med en FL-kille? Det var inte skryt, det var fakta. Om du hade bemödat dig med att läsa mina tidigare inlägg här på FL (det finns en hel del) så hade du sett hur jag brukar uttrycka mig. Om du anser att det är skryt, får det stå för dig.

Om du mår dåligt och tar åt dig av saker som inte ens är menade illa borde du nog koppla ner och ta ett djupt andetag.
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-07 23:49:31 följande:
    snarkade du ? ... eftersom hon inte var nöjd ;)
    haha... ja, det gör jag faktiskt också... men det var för att det gick sämre än det brukar för hennes katter som hon var mindre nöjd.
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-08 00:06:40 följande:
    Jag älskar creamfärgen.... två av mina bebbar fick creamfärg .. NYFÖDD på bilden ..
    aawwww... vilken sötis!
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-08 00:10:55 följande:
    Önskar jag hade behållt en av dem.. men de var killar och jag ville ha en tös.. trodde hon skulle få en tös andra kullen med men ack nej... så nu är jag på jakt efter en liten flicka till.. som sällskap till min andra... Fann en i Umeå tror jag det var .. jag är kräsen med vilka små liv jag vill ha... men funderar starkt på det du sa om utställning o sånt..
    ja utställningar e skitkul! besök en utställning och titta på alla katter, prata med utställare och uppfödare... sen kan du bestämma vilken ras du vill ha.
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover