Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

darkside skrev 2009-01-18 14:05:15 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-18 13:58:56 följande: Äääääh..... Sluta skryt :-P
    Sorry..

Sitter och försöker skriva i min blogg vad som hände i helgen.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Dottern är på väg hem så jag måste försöka röja upp här lite, skriver färdigt sen.

• Mandi74

Jag är så fucking fucking dum i huvdut som utsätter mig själv för sånt jag vet att jag inte har kontroll över..

Och då menar jag inte kroppsligt..

• Mandi74

Vem fan gör det..

Det har inget med helgen att göra, Decnet (och hans kompis)var en perfekt gentleman på sitt sätt.

• Mandi74

Fan vilken jävla frossa jag har.. undrar om det är svagheten som lämnar mig nu.

• Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-18 15:50:44 följande:
    Så länge jag e kvar på fl kommer jag inte kunna låta bli att läsa det han skriver. Mandi, du e lyckligt lottad som träffade en kille från fl som har modet att tala om att han knullade dig. Du ska veta att de e jobbigt att låtsas som man aldrig ens träffat den man tycker om...
    Jag vet.. jag har varit inställd att att han ville vara "hemlig", man han gjorde det valet själv. Känns ju bra..
  • Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-18 18:59:57 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-18 13:58:56 följande: Hmm.. Den där jävla "någon" alltså??.. Det kvittar hur fan jag än gör.. eller hur fan jag än beter mig så är det alltid "någon" som hinner före.. Förstå att när jag får tag på "någon" skall jag släpa den där "någon" efter bilen i äkta brokeback mountain-stil hängandes i ketting i pungen.. Hur känns mandlarna förresten?

Hmmm.. tror att denna "någon" skulle behöva en hand till på skinkan.. den första gjorde nog inte susen, verkar det som.

Få nog skippa sjunga opera ett tag, men jag klarade av att käka upp pizzan från igår i alla fall.

• Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-18 19:06:32 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-18 19:03:45 följande: Jag skall visa dig lite trick sen framöver hur man får handen att "fastna".. Steg ett är ett flin på läpparna.. heeeeela tiden..

Fan, fick ju dit handen bra igår.. glömde ju kolla om det syntes något idag.

Din hand är bort nu.. *suck* dåligt, dåligt, dåligt..

• Mandi74
    Decnet skrev 2009-01-18 19:11:20 följande:
    Ha ha.. nej.. min hand är INTE borta.. trust me.. Den brukar sitta i en tre fyra dagar.. innan det börjar bli blått..
    Noppe, den är borta..

eller inte.. fan den känns varje gång jag lägger mig på rygg, eller så är det bitmärkes som inte syns men som känns..

Jag kan ju lära dig hur man biter så det syns om du vill.
  • Mandi74
    love 69 skrev 2009-01-18 19:12:54 följande:
    Fan va jag e avis... jag e inte ens NÅGON... Jag e bara INGEN... förmodligen världsdålig på att knulla också.*hasar mig gråtande ur tråden igen*
    visst fan är du någon!!! Du är du!!

Kan absolut inte tänka mig att du är dålig på att knulla! tror du att de skulle komma tillbaka för mer då.

*påminner om det fina sms:et du fick innan*
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover